Şampiyonlar
Dr. Mundo
ASGARİ İLAVE SALDIRI GÜCÜ: 40/55/70/85/100 ⇒ 20/40/60/80/100
İlave saldırı gücü hâlâ Mundo’nun her %1 eksik canı başına %1 artıyor (yani Mundo katledildiğinde Acısever yeteneğini kullanabilseydi artık toplamda 40/80/120/160/200 olacak şekilde Acısever’in ilave yetenek gücünün %100’ünden faydalanabilirdi). Bu oran değişmedi.
R – Sadizm
BEKLEME SÜRESİ: Bütün seviyelerde 75 saniye ⇒ 100/85/70 saniye
Elıse
• İNSAN HÂLİNDE TABAN HAREKET HIZI: 330 ⇒ 325
• ÖRÜMCEK HÂLİNDE TABAN HAREKET HIZI: 355 ⇒ 350
TABAN HASAR: 75/125/175/225/275 büyü hasarı ⇒ 60/110/160/210/260 büyü hasarı
Fıora
• ÖN SEÇİMİ: Gelişigüzel ⇒ Sağ üst ve sol alt arasında gidip geliyor
Gangplank
• BEKLEME SÜRESİ: 140/130/120 saniye ⇒ 160/150/140 saniye
Karma
• BEDEL: 70/75/80/85/90 mana ⇒ 50/55/60/65/70 mana
Kha’Zıx
W – Hiçlik Dikenleri / R – Hiçlik Saldırısı
• Artık Kha’Zix’in inmeden hemen önce kullanabileceği şekilde, sıçrayışın ortasında önceden yüklenebiliyor.
• Kha’Zix havadayken hem Hiçlik Dikenleri hem de Hiçlik Saldırısı’nı kullanmaya çalışırsa sadece son kullanmaya çalıştığı yetenek yüklenecek.
Kındred
• BEDEL: Bütün yetenek seviyelerinde 30 mana ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 35 mana
• KURT’UN ÇULLANDIĞINDA VERDİĞİ HASAR: 80/110/140/170/200 fiziksel hasar ⇒60/90/120/150/180 fiziksel hasar (seviyeyle artış miktarı ve cana göre verdiği yüzdelik hasar değişmedi)
Nunu
• BEKLEME SÜRESİ: Bütün yetenek seviyelerinde 6 saniye ⇒ 6/5,5/5/4,5/4 saniye
• BEDEL: 75/85/95/105/115 mana ⇒ 70/75/80/85/90 mana
• YAVAŞLATMA SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 2 saniye
• YAVAŞLATMA ETKİSİ: %20/30/40/50/60 ⇒ %40/45/50/55/60
• TABAN HASAR: 85/130/175/225/275 büyü hasarı ⇒ 80/120/160/200/240 büyü hasarı
• ORAN: 1,0 yetenek gücü ⇒ 0,9 yetenek gücü
Poppy
• Artık kalkan hedefe ulaşmadan önce hedef katledilirse, kalkan geri dönmüyor.
• Artık zombi etkili pasifi olan (Kog’Maw, Karthus, vs.) bir şampiyonu katlettiğinde, kalkan Poppy’ye geri dönüyor.
• Poppy’nin veda zamanını anlayabilmesi için kalkan yerdeyken çıkış animasyonu daha erken görüntülenecek. (Oyun içinde kalış süresi değişmedi)
• 6.1 Yaması’ndaki E-Q kombosunu geliştirdik. Kahraman Hücumu kullandıktan sonra fare imleciniz çok fazla hareket etmediği sürece Sarsan Çekiç otomatikman hedefinize doğru nişan alacak.
Rengar
• Rengar artık gizli hâldeyken veya çalılıklardan sıçradığında hedefin çok az uzağına iniyor. Ama sahiden çok az. 1/16 Teemo boyu kadar az. Bu değişikliğin, kendini fazla kaptıran Rengar oyuncularının hedefin tam tepesine indikten sonra Bola Atışı’nı boşa sallamalarını önlemesini umuyoruz.
• HASAR ARTIŞI: Toplam saldırı gücünün %50’si ⇒ Toplam saldırı gücünün %30’u
• SALDIRI GÜCÜ GÜÇLENDİRMESİ: +%10 ilave saldırı gücü ⇒ +%20 ilave saldırı gücü
• Artık havadayken kullanıldığında Bola Atışı’nın bir kullanma süresi (0,25 saniye) oluyor
• Bola Atışı’nı havadayken yapmayı denediğinde hedef imleci menzil dışında olursa, Rengar atışı gerektiği gibi yapacak
• ÜNLEM MENZİLİ: 1250 ⇒ 1450
Tahm Kench
• YÜK SÜRESİ: 7 saniye ⇒ 5 saniye
• Dilin isabet kutusu göstergesi artık daha uzun süre görünüyor (dilin ileri atılması bitene kadar)
• Büyü işlemez durumdaki (Morgana’nın E – Kara Kalkan, Fiora’nın E – Karşı Hamle yetenekleri gibi nedenlerle) hedefler üzerinde kullanıldığında, Ham Yap’ın bekleme süresi ve mana bedelini iade etmesine neden olan bir hata giderildi
• ORAN: %4/6/8 ilave can ⇒ %2/4/6 ilave can
Eşyalar
Buz Kraliçesinin Hakkı
• AKTİF BEKLEME SÜRESİ: 60 saniye ⇒ 90 saniye
• Hayaletler artık hedeflerini görünce nispeten hızlı hareket etmiyor
Morellonomikon
• BİRLEŞTİRME BEDELİ: 765 altın ⇒ 615 altın
• TOPLAM BEDEL: 2550 altın ⇒ 2400 altın
Athene’nin Lanetli Kadehi
• BİRLEŞTİRME BEDELİ: 565 altın ⇒ 465 altın
• TOPLAM BEDEL: 2800 altın ⇒ 2700 altın
Kara Mühür
• BEDEL: 400 altın ⇒ 350 altın
• Mejai’nin Ruhyiyeni’nin toplam bedeli değişmedi
Tırpan
• SALDIRI GÜCÜ: 5 ⇒ 7
• NİHAİ ALTIN KAZANCI: 300 altın ⇒ 350 altın
Bombardıman Topu
• Şampiyonların Bombardıman Topu’ndan kazandıkları menzil artışı olduğunda bile normal menzil sınırına koşmalarına neden olan bir hata giderildi.
Sistemler
Duvarların üzerinden sıçrama ve totem yerleştirme artık daha mantıklı ve anlaşılabilir hâle geldi. Madem buraya kadar okudunuz, açıklamayı da okusanız iyi olur; çünkü bu, özet geçilemeyecek kadar karmaşık bir konu arkadaşlar.
Bu, duvarların üzerinden sıçramanızı ve totem koyma biçiminizi (genelde olumlu anlamda) etkileyecek bir değişiklik. O yüzden durumu olduğu gibi anlatacağız. Bu değişiklikten önce: Bir duvarın üzerinden sıçramaya veya totem koymaya çalıştığınız zaman, oyun sizi (veya totemi) gitmek istediğiniz yere aktarmaya çalışıyordu. Aktaramazsa bir burgu çizerek çevreyi tarıyor (neden burgu diye sormayın) ve sizi (veya totemi) ilk bulduğu uygun konuma yerleştiriyordu. Bu, burgu her zaman aynı olduğu ve doğru noktaları biliyorsanız hep istediğiniz yere çıktığınız için teknik açıdan tutarlı bir yöntem. Yeter ki doğru noktaları ezberlemeyi becerin. Bu değişiklikten sonra: Fazla bir değişiklik yok; sadece duvarda düzgün bir konum seçemezseniz, sistem en yakındaki uygun noktayı arıyor ve sizi oraya yerleştiriyor. Bu kadar.
Peki bu ne anlama mı geliyor? Hemen söyleyelim: Duvarların üzerinden sıçramaya veya totem koymaya karar verdiğinizde neyin işe yarayıp yaramayacağını daha sezgisel olarak anlayabileceksiniz. Eskiden yaptığınız bir şey artık olmuyorsa, zaten öyle olmaması gerektiği (yetersiz menzil) içindir ve eskiden, sistem kuralları esnettiği için mümkün olmuştur.