Tasarımcı, oyun kötü olduğu için özür diledi!

Tasarımcı, oyun kötü olduğu için özür diledi!

 

Tasarımcı, oyun kötü olduğu için özür diledi. Sacred 3 oyununun tasarımcılarından Sascha Wagentrotz, oyun beklentileri karşılayamadığı için özür diledi.

 

Steam’de, Sacred 3 bölümüne yeni bir başlık açarak bir açıklama yapan Sascha Wagentrotz, Sacred 3 oyununun tasarımcılarından biri olduğunu ve oyunun beklentileri karşılamadığı için özür diledi. Kendisine ait olan Steam Key’i de paylaşan Wagentrotz, bu hareketiyle ilgi çekmeyi başardı.

 
1e215ee10cfc91dc0b2ced203f02b870

 

Sascha Wagentrotz tarafından yapılan açıklama şu şekilde:

 

Merhabalar,


 

Sacred 3 oyununun yapımında görev almış bir oyun tasarımcısıyım. Mayıs 2013’te bu ekibe katıldım. Buradaki ana görevim, bir yandan oyun tasarlarken rakip oyunların ne konumda olduğunu takip etmekti.


 

Sıkı Sacred hayranlarından özür diliyorum. Sacred 3, sizin istediğiniz gibi bir oyun olamadı. Tasarımcı olarak bana ayrılan Steam Key’ini buraya aktarmak istiyorum. Çok önemli olmadığının farkındayım, sadece küçük bir teselli.


 

İşte key: 3TRHM-F088L-55HJC


 

Eski tasarımcı hakkında oyunun yapısını bozduğu için büyük bir öfke duyulduğunu biliyorum. Söyleyebileceğim tek şey, tasarımcıların bazı durumlarda emir kulu durumuna gelebileceği ve dağıtımcıların oyunlar üzerindeki büyük etkisi olduğunu unutmamanız gerektiğidir.


 

Belli bir seviyede yazılmış yorumları elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.


 

-Sascha.


 

Not: Steam Key’i çoktan kullanıldı ve bu yüzden aktif değil.

 

Sascha’nın açıklamalarına göre, oyunun dağıtımcılığını üstlenen Deep Silver’ın oyun tasarlarken baskı yaptığını ifade ettiğini anlıyoruz. Bakalım Deep Silver’dan herhangi bir açıklama gelecek mi?

 

Siz de bir yorumda bulunmak veya soru sormak isterseniz, açılan Steam başlığına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!