Şampiyonlar
Annie
R – Çağır: Tibbers
SİNİRLERİNE HÂKİM OL: Annie öldükten sonra Tibbers’ın ilave hareket ve saldırı hızı %20 daha hızlı azalıyor
Ashe
Q – Pürdikkat
SÜRE: 5 saniye ⇒ 4 saniye
R – Büyülü Kristal Ok
HASAR: 250/425/600 ⇒ 200/400/600
Corki
Pasif – Hextech Mühimmatı
GEÇERKEN KIRDIM: Totemlere saldırmak artık Paket’in çatışma dışındayken sağladığı ilave hareket hızı etkisini iptal etmiyor
Diana
E – Ay Düşüşü
AZAMİ ÇEKİM MENZİLİ: 150 ⇒ 225
Draven
R – Ölüm Pervanesi
BEDEL: 120 mana ⇒ 100 mana
BEKLEME SÜRESİ: 110/100/90 saniye ⇒ 120/100/80 saniye
Evelynn
R – Azabın Kucağı
BEKLEME SÜRESİ: 150/120/90 saniye ⇒ 120/100/80 saniye
Ezreal
Pasif – Büyü Gücü Yükselişi
HER YÜK İLE GELEN SALDIRI HIZI: Her seviye için %10 ⇒ %10/12/14 (1/7/13 seviyelerinde)
AZAMİ SALDIRI HIZI: Her seviyede %50 ⇒ %50/60/70 (1/7/13 seviyelerinde)
Gangplank
Genel
TABAN CAN: 580 ⇒ 540
W – İskorbüte Çare
BEDEL: 60/70/80/90/100 mana ⇒ 80/90/100/110/120 mana
E – Barut Fıçısı
BENİMKİ CAN FIÇININKİ PATLICAN: Fıçılara fiziksel hasar verildiğinde Çan Çalma veya Can Emme etkilerinin tetiklenmesiyle sonuçlanan bir hata giderildi
R – Top Salvosu
BEKLEME SÜRESİ: 160/150/140 saniye ⇒ 180/160/140 saniye
HASAR: 600/840/1080 ⇒ 420/720/1020
Gragas
E – Vücut Darbesi
BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye
KABA SABA: Gragas’ın Vücut Darbesi ile çarpması gereken bazı hedeflerin yanından kayıp geçmesine neden olan bir hata giderildi
R – Patlayan Fıçı
VARIŞ SÜRESİ: 0 – 0,58 saniye (mesafeye bağlı olarak) ⇒ 0,55 saniye
Jayce
E – Gürleyen Darbe
BEDEL: 40/50/60/70/80/90 mana ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 40 mana
R – Dönüşüm: Merkür Çekici
İLAVE SALDIRI ORANI: 0,4 yetenek gücü ⇒ 0,4 ilave saldırı gücü
GİDERİLEN HATA: Bazı durumlarda Merkür Çekici’ne geçtiğinde Jayce’in bir süreliğine normal saldırı yapmasına engel olan hata giderildi
Jhin
W – Trajedi
ORAN: 0,7 ilave saldırı gücü ⇒ 0,5 ilave saldırı gücü
CANAVAR VE MİNYONLARA VERİLEN HASAR: %65 ⇒ %75
R – Son Perde
EKSİK CAN MİKTARINA GÖRE HASAR: Hedefin eksik %1 can miktarı başına %2 ⇒Hedefin eksik %1 can miktarı başına %2,5
ATIŞ BAŞINA MİNİMUM FİZİKSEL HASAR: 50/125/200 + 0,25 ilave saldırı gücü ⇒40/100/160 + 0,2 ilave saldırı gücü
ATIŞ BAŞINA AZAMİ FİZİKSEL HASAR: 150/375/600 + 0,75 ilave saldırı gücü ⇒140/350/560 + 0,7 ilave saldırı gücü
(KALDIRILDI)PERDE KAPANDI: Artık kullanılmamış atış başına Son Perde’nin bekleme süresinin %10 kadarı iade edilmiyor
(YENİ)PERDENİN PÜSKÜLLERİ: Rakipler artık Son Perde’nin belirtecinde atışların azami menzilini görebilecek
Jinx
R – Manyak Güçlü Ölüm Roketi!
MİNİMUM ORAN: 0,1 ilave saldırı gücü ⇒ 0,15 ilave saldırı gücü
AZAMİ ORAN: 1,0 ilave saldırı gücü ⇒ 1,5 ilave saldırı gücü
Kennen
Genel
ANİMASYON DÜZELTMESİ: Ninja yıldızı elinden çıktığı ana daha uygun görünecek şekilde Kennen’in normal saldırı animasyonları güncellendi
NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1600 ⇒ 1700
Elektrik Dalgası
GÜÇLENDİRİLMİŞ SALDIRI ATIŞ HIZI: 1800 ⇒ 1700
Kled
NET RENKLER: Renk Körü Modu’nda artık Skaarl’ın can çubuğu da renk değiştiriyor
Malphite
W – Gaddar Darbe
BEKLEME SÜRESİ: 14 saniye ⇒ 12 saniye
İLAVE ZIRH: %10/15/20/25/30 ⇒ %15/20/35/30/35
AKTİF HASAR ORANI: 0,1 ilave zırh ⇒ 0,15 ilave zırh
Morgana
E – Kara Kalkan
AZAMİ KULLANIM MENZİLİ: 750 ⇒ 800
Orianna
R – Komut: Şok Dalgası
BEDEL: 100/125/150 mana ⇒ 100 mana
BEKLEME SÜRESİ: 120/105/90 saniye ⇒ 110/95/80 saniye
Poppy
Genel
HAREKET HIZI: 340 ⇒ 345
W – Sağlam Duruş
PASİF İLAVE ZIRH VE DİRENÇ: %12 ilave zırh ve büyü direnci ⇒ %15 ilave zırh ve büyü direnci
Rek’Sai
E – Tünel Kaz
BEKLEME SÜRESİ: 20/19,5/19/18,5/18 saniye ⇒ 26/24/22/20/18 saniye
R – Hiçlik Hücumu
BEKLEME SÜRESİ: 150/110/70 saniye ⇒ 180/140/100 saniye
Riven
R- Sürgün Kılıcı
RÜZGAR DARBESİ MİNİMUM HASAR: 80/120/160 ⇒ 100/150/200
RÜZGAR DARBESİ AZAMİ HASAR: 240/360/480 ⇒ 300/450/600
Ryze
R – Mekân Sapması
MENZİL: 1500/3000 ⇒ 1750/3000
Sivir
W – Seken Atış
ORAN: 0,6/0,65/0,7/0,75/0,8 ilave saldırı gücü ⇒ 0,5/0,55/0,6/0,65/0,7 ilave saldırı gücü
R – Av Peşinde
PASİF SALDIRI HIZI: Seken Atış kullanırken %40/60/80 ⇒ Seken Atış kullanırken %30/45/60
Thresh
R – Hücre
BEKLEME SÜRESİ: 150/140/130 saniye ⇒ 140/120/100 saniye
Trundle
E – Buzdan Sütun
BEKLEME SÜRESİ: 23/20/17/14/11 saniye ⇒ 22/20/18/16/14 saniye
Vayne
Q – Takla
ORAN: Toplam saldırı gücünün 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 kadarı ⇒ Toplam saldırı gücünün 0,3/0,4/0,5/0,6/0,7 kadarı
Veigar
Pasif – Acayip Kötülük Gücü
İLAVE YETENEK GÜCÜ: Katletme veya asistte 3 yetenek gücü ⇒ Katletme veya asistte 5 yetenek gücü
E – Kara Delik
KARA AMA NET: Kara Delik yeteneği kullanıldığında çember şeklindeki uyarı belirtecinin rakip tarafından görünmesini engelleyen bir hata giderildi
Vi
Pasif – Patlama Kalkanı
BEKLEME SÜRESİ: 18-8 saniye (1-18. seviyelerde) ⇒ 16-8 saniye (1-18. seviyelerde)
Q – Duvar Delen
BEKLEME SÜRESİ: 18/15,5/13/10,5/8 saniye ⇒ 16/14/12/10/8 saniye
SAVURMA SÜRESİ: 0,5 – 0,75 saniye ⇒ 0,7 saniye
E – Orantısız Güç
(YENİ)ORANTISIZ KOLAYLIK: Yeteneğe ilk seviye atlattığında Vi anında iki Orantısız Güç yükü kazanıyor
Kostüm Görseli Güncellemeleri
Bu yamayla birlikte Sion’un eski kostüm görselleri yenileniyor:
• Barbar Sion
• Hextech Sion
• Oduncu Sion
• Savaş Çığırtkanı Sion
Kule Yapay Zekası
KULE DÜRBÜNLERİ: Kulenin menzilinde bulunan bir şampiyon, kulenin dostu olan ve 1400 mesafedeki bir şampiyona saldırırsa kule saldıran şampiyonu hedef alır (775 olan kule menzili hâlâ değişmiş değil)
YAKIN HEDEFLER: Hedeflenecek başka bir birim bulamayan bir kule, şampiyonlardan birini hedef almışsa ve ardından bu şampiyonu kaybederse menzilinde bulunan rasgele başka bir şampiyonu değil en yakınında bulunan şampiyonu hedef alır
Giderilen Hatalar
- KOD ADI’na özel Hextech Zanaatkârlığı animasyonları, istemcinin çökmesine neden olabilecek istemci hafızasında oluşan bir sorunu önlemek amacıyla kaldırıldı. Açılmamış olan KOD ADI kasaları hâlâ sizin ancak mor renkli sandık animasyonlarıyla açılacaklar.
- Mini Harita üzerinden uzun menzilli bir yetenek veya büyü ile hedef seçmeye çalışırken (Örneğin, Işınlan) imleç haritanın altında kalan başka bir birimi hedef alabiliyordu. Bu hata giderildi.
- Oyuncular artık herhangi bir komutu kullandıkları anda başka bir pencereye geçmeye çalışırsa bütün butonların aynı komutu tetiklediği bir şekilde oyun kitlenmiyor.
- Kalista’nın Pasif – Üstün Denge ile atıldığında, bu hamlesinin diğer yer değiştirme etkilerini (Thresh’in W – Karanlık Geçiş yeteneğine tıklamak, Lee Sin’in R – Ejderhanın Gazabı yeteneğinden isabet almak gibi) geçersiz kılmasına neden olan bir hata giderildi.
- Artık Kha’Zix Youmuu’nun Hayaletkılıcı’nın aktifini kullandığında R – Hiçlik Saldırısıyeteneğinin görünmezlik etkisini yitirmiyor.
- Lee Sin Q – Titreşim Darbesi yeteneğini W – Koruma Güdüsü ile atıldığı sırada kullanırsa hasar veremiyordu. Bu hata giderildi.
- Leona’nın E – Ufuk Kılıcı yeteneğini Savaş Sisi içindeyken kullanıp sonra görünür bir pozisyona sıçradığı durumlarda Ufuk Kılıcı’nın hiçbir görselinin görünmemesiyle sonuçlanan bir hata giderildi.
- Nasus artık Gangplank’in Barut Fıçılarına son vuruşu yaparsa Q – Sömürü Darbesiyükleri kazanıyor.
- Sion’un Q – Kır Geçir yeteneğini çok hızlı bir şekilde kullanmak artık yetenek alanının tümünde değil yalnızca minimum bölgesinde hasar veriyor.
- Sion’un Q – Kır Geçir yeteneği ile havaya savrulmuş bir şampiyonu E – İnfazcının Kükremesi yeteneğiyle savurduğunda denk gelen hedefler hasar almıyordu. Bu hata giderildi.
- Şampiyon Seçimi Ekranı’nda Tahm Kench’in R – Lezzet Yolculuğu yeteneğinin açıklaması artık boş değil.
- Twitch’in E – Bulaştır yeteneği, menzilinin tam sınırında olan şampiyonlara bazen hasar vermiyordu. Bu hata giderildi.
- Yasuo’nun R – Son Nefes yeteneğinden sonraki ilk normal saldırısı kritik vuruş ise gecikiyordu. Bu hata giderildi.
- Zilean’ın Q – Saatli Bomba yeteneği bir hedefin üzerindeyken hedef alınamaz hâle geldiği sırada bomba patlarsa hedef hasar almıyordu. Bu hata giderildi.
- Alan etkili yeteneklerin bazıları (örneğin, Cho’Gath’ın W – Yabani Çığlık yeteneği) hedefleri hedef alınamayan bir durumdayken kullanılmalarına rağmen hasar veriyordu. Bu hatalar giderildi.
- Savrulma etkisi sırasında kullanılan bazı atılma yetenekleri boşa gidiyor veya garip bir şekilde çalışıyordu. Bu hatalar giderildi.
- Kitle kontrol etkilerinin Yampiri Yengeç’in direnç ve zırhını düşürmemesiyle sonuçlanan bir hata giderildi.
- Artık Morgana’nın koşma animasyonunda dizleri eteğinden çıkmıyor.
- Artık Syndra öldüğünde kolları esnemiyor.
- Kalista’nın SKT T1 kostümünde, Runaan’ın Kasırgası’ndan çıkan atışların rengi mızraklarına uyacak şekilde altın renkte (Temel kostümündeki yeşil renk değil).
- Elise’in SKT T1 kostümünde, bazı yetenek animasyonlarının ses efektleri hareketlerini doğru takip etmiyordu. Bu hata giderildi.
- KOD ADI: Ekko’nun pasifinin çember belirteçleri artık daha net görülüyor.
- Artık Sonsuz Karanlık Thresh Q – Ölüm Cezası yeteneğini kullanırken ölürse T şeklindeki pozunda kilitlenmiyor.
- Sonsuz Karanlık Thresh’in W – Karanlık Geçiş savurma animasyonu, Syndra’nın W – Zayıflara Acıma yeteneğinden daha net ayırt edilecek şekilde ayarlandı.
- Gözüpek Ahri’nin küresinin etrafında dolanan efektler geri getirildi.
- Kum Fırtınası Katarina’nın kışkırtma animasyonu artık diğer kostümlere nazaran iki kat daha hızlı değil.
Yakında Gelecek Kostümler
• Arcade Ahri
• Arcade Corki
• Arcade Ezreal
Renk Paletleri
• Arcade Miss Fortune
• Pofuduk Teemo
• Vahşi Batılı Yasuo
• Şokbıçaklı Zed
• Savaş Ustası Xin Zhao