Şampiyonlar
Anivia
R – Buzul Fırtınası
Aurelion Sol
W – Dönence
R – Işığın Sesi
Cassiopeia
Q – Zehirli Patlama
W – Zehir
Fiddlesticks
Genel
E – Kara Yel
Fizz
R – Denizin Dişleri
Illaoi
W – Sille Tokat
Jinx
Q – Değiştir!
Malzahar
Pasif – Hiçlik Geçişi
Master Yi
W – Meditasyon
E – Wuju Stili
Nocturne
Pasif – Umbra Bıçakları
Shyvana
W – Ateş Burgacı
Swain
Genel
Q – Gözünü Oy
R – Kuzgun Sürüsü
Taric
R – Kozmik Titreşim
Tryndamare
R – Ölümsüz Hiddet
Vel’Koz
Pasif – Organik Yapıbozum
R – Yaşam Formu Parçalama Şuası
Vladimir
Q – Kan Nakli
E – Kan Yağmuru
R – Kan Vebası
Zyra
Pasif – Diken Bahçesi
Şampiyon Görsel Güncellemeleri
Tristana’nın kostüm görselleri güncellendi:
Sihirdar Vadisi
• Mini haritadaki Kırmızı ve Mavi diriliş simgeleri küçültüldü
• İlk dalgadaki minyonlar artık rakip menzilli minyonlardan birini rasgele hedef seçmiyor
Dağ Ejderinin Damgası
Okyanus Ejderinin Damgası
Kuleler
• Artık arkadan dolaşma ilavesi devredeyken kuleler gerçek hasarın fazladan %66’sını soğuruyor
Eşyalar
Sihirdar Büyüleri
BEKLEME SÜRESİ: 210 saniye ⇒ 180 saniye
Şampiyon Ustalığı
• Her seviye başına yeni ifadeler, yükleme ekranı çerçeve sancakları ve duyuru geliştirmeleri kazanabileceksiniz
• 5. Ustalık Seviyesindeki şampiyonlarla S-, S ve S+ notu almak, 6. Ustalık Seviyesiimgeleri kazandırıyor
• 6. Ustalık Seviyesindeki şampiyonlarla S-, S ve S+ notu almak, 7. Ustalık Seviyesi imgeleri kazandırıyor
• Ustalık imgeleri belli bir şampiyonun kristali, kalıcı malzemesi veya mavi özle birlikte işlendiğinde, o şampiyonun bir sonraki ustalık seviyesi açılıyor
• İlerideki yamalardan birinde RP veya IP karşılığında Mağaza’dan alınarak sandıklarda kalıcı şampiyon veya şampiyon bulma ihtimalini arttıran yeni bir gizemli şampiyon eşyası ekleyeceğiz
Giderilen Hatalar
- Bölüm Sonu Canavarı Veigar’ın Q – Uğursuz Saldırı yeteneği artık birimleri katlederken onları görünmez yapmıyor
- Cassiopeia’nın W – Zehir yeteneğinin Yere Saplanma zayıflatmasına ait bir dizi etkileşim düzeltildi
- Oyun lobisine girerken ortaya çıkan yanlış bir hata mesajı düzeltildi
- Varus’un Q – Deşen Ok yeteneğinin zaman zaman büyü kalkanı olan hedeflere hasar vermesine neden olan hata giderildi
- Annie’nin R – Çağır: Tibbers yeteneğinin bekleme süresi, artık Tibbers yeteneğin bekleme süresinin sonunda hâlâ hayattaysa başa dönmüyor
- Donmuş Yürek’in haresi artık Malzahar’ın Pasif – Hiçlik Geçişi yeteneğini bozmuyor
- Ahri’nin W – Tilki Ateşi yeteneğinin, Sıçra büyüsüyle aynı anda kullanıldığında üç taneden az ateş ortaya çıkarmasına neden olan hata giderildi
- Ziggs’in Pasif – Kısa Fitil yeteneğinin bekleme süresi, artık W – Patlayıcı Lokumu etkin hâldeyken büyü kullanıldığında gerektiği gibi azalıyor
- Zyra’nın Q – Ölümcül Sarmaşık yeteneğinin, yanlış tohumlardan Diken Tüküren çıkarmasına neden olan hata giderildi
- Yalın zırh azaltma etkilerinin (Nasus’un E – Ruh Ateşi yeteneği gibi), istatistikleri zamanla artan orman canavarlarında gerekenden daha fazla zırh azalması ortaya çıkarmasına neden olan hata giderildi
- Sterak’ın Güvencesi’ndeki Can Simidi bekleme süresi, artık Sterak’ın Hışmı sona erdikten sonra başa dönmüyor
- Zz’Rot Kapısı’nın ortaya çıkardığı Hiçlik Haşerelerinin minyonları görmezden gelmesine neden olan bir hata giderildi
- Curling Veigar’a sınırlı kostüm olarak sahip olan oyuncuların klasik çerçevesi geri getirildi