Nişancı Güncellemeleri
Quınn
• Taban saldırı gücü: 51,04 ⇒ 56,46
• Saldırı gücü büyüme oranı: 3 ⇒ 2,41
• Önerilen eşyalar güncellendi.
• Alıcı Kuş’un bekleme süresi her %1 Kritik Vuruş İhtimali başına katlanarak %1 azalır (örneğin; %50 Kritik Vuruş İhtimalinde, Alıcı Kuş’un bekleme süresi yaklaşık 5 saniye, %100 Kritik Vuruş İhtimalinde yaklaşık 3 saniye olur)
• Artık Alıcı Kuş kullanıma hazır olur olmaz, Valor hedefleri Savunmasız olarak işaretliyor
Q – Kanatlı Saldırı
• İsim: Kör Eden Saldırı ⇒ Kanatlı Saldırı
• Hasar: 70/110/150/190/230 (+0,65 ilave saldırı gücü) (+0,5 yetenek gücü) ⇒ hedefin eksik can miktarına bağlı olarak artacak şekilde 20/45/70/95/120 (+0,7/0,75/0,8/0,85/0,9 toplam saldırı gücü) (+0,35 yetenek gücü)
• Bedel: 50/55/60/65/70 mana ⇒ Her seviyede 50 mana
• Gerçekleştirme süresi: 0,31 saniye ⇒ 0,25 saniye
• Atış Genişliği: 80 ⇒ 60
W – Keskin Duyular
• Alıcı kuş’tan gelen hareket hızı: 20/30/40/50/60 sabit hareket hızı ⇒yüzde 20/25/30/35/40 hareket hızı
• Süre: 3 saniye ⇒ 2 saniye
R – Oyuncu Değişikliği
• Quinn 2 saniye yoğunlaştıktan sonra Valor’u yardıma çağırır. Birlikteyken bütün kaynaklardan büyük miktarda hareket hızı kazanırlar ve Oyuncu Değişikliği’ni yeniden kullanarak veya saldırıya geçerek Hava Saldırısı gerçekleştirebilirler.
• Bedel: 100 mana ⇒ 100/50/0 mana
• Bekleme Süresi: 140/110/80 saniye ⇒ Bekleme süresi yok
• Süre: 20 saniye ⇒ Süresiz
• Quinn yoğunlaştığı sırada hasar alırsa Oyuncu Değişikliği 3 saniyelik bekleme süresine girer
• Oyuncu değişikliği hareket ilavesi: %70/100/130 toplam hareket hızı
• Hava saldırısı hasarı: 100/150/200 (+ 0,5 ilave saldırı gücü) ⇒ 1,0 toplam saldırı gücü
• Artık rakibin eksik can miktarına bağlı olarak hasar vermiyor.
• Normal saldırı gerçekleştirmek veya doğrudan hasar vermek, Quinn’in oyuna dönmesini sağlıyor.
• Şampiyon veya kulelerden hasar almak Quinn’in oyuna dönmesini sağlıyor.
• Bütün başka hasar kaynakları Oyuncu Değişikliği’nin hız ilavelerini devre dışı bırakıyor ve Quinn ile Valor’u geçici olarak yavaşlatıyor.
Graves
• Taban saldırı gücü: 54,2 ⇒ 60,83
• Saldırı gücü oranı: 3,1 ⇒ 2,41
• Saldırı menzili: 525 ⇒ 425
• Hareket hızı: 330 ⇒ 345
• Zırh büyüme oranı: 3,2 ⇒ 3,4
Pasif – Yeni Kader
• Graves’in normal saldırısı artık SG oranı seviye ile artan 4 mermilik bir koni şeklinde
• İlk merminin hasarı: 0,75 – 1,1 toplam saldırı gücü
• İlave hasar: lk mermiden sonraki her mermi başına %25-33
• Mermiler isabet ettikleri ilk birimde durur.
• Yapılar Graves’in normal saldırılarından %25 az hasar alır.
• Graves iki Fişek depolar ve normal saldırılarında bunları harcar. Bu fişekleri ateşledikten sonra, silahını yeniden doldurur ve bir sonraki normal saldırısı dikkate değer ölçüde gecikir.
• Graves’in yeniden doldurma süresi, saldırı hızına bağlı olarak bir miktar azalır.
• Graves’in saldırıları arasındaki süre, saldırı hızına bağlı olarak büyük miktarda azalır.
• Graves kritik vuruş yaptığında ilave hasar vermek yerine, 8 mermi ateşler (Ebedi Kılıç ile 10)
Q – Yolun Sonu
• Düz bir hat üzerinde, dar bir mermi ateşler. 1 saniye sonra mermi patlar ve Graves’in ateşlediği noktadan başlayarak ‘T’ şeklinde bir alana büyük miktarda hasar verir.
• İlk hasar: 60/80/100/120/140 (+0,75 ilave saldırı gücü)
• Patlama hasarı: 90/155/220/285/350 (+0,4/0,6/0,8/1/1,2 ilave saldırı gücü)
• Bedel: 50/55/60/65/70 mana
• Bekleme süresi: 14/13/12/11/10 saniye
• olun Sonu bir duvara isabet ederse anında patlar.
W – Sis Perdesi
• Sis Perdesi’nin içinde kalan rakip birimler hiçbir şekilde dışarıyı göremez.
• Bekleme süresi: 20/19/18/17/16 saniye ⇒ 26/24/22/20/18 saniye
E – Hızlı Tetik
• Artık saldırı hızı kazandırmıyor.
• Artık Graves’in normal saldırı sayacını sıfırlıyor ve 1 Fişek dolduruyor.
• Artık 4 saniyeliğine 10/15/20/25/30 Zırh ve Büyü Direnci kazandırıyor. Bu etki Graves’in üzerinde, her kullanımında 4 defaya kadar birikebilir. Minyonlar dışındaki birimlere hasar vermek Gerçek Hırs’ı yeniler.
• Bekleme süresi: 22/20/18/16/14 saniye ⇒ 18/17/16/15/14 saniye
• Bekleme süresi iadesi: Normal saldırı başına 1 saniye ⇒ İsabet eden mermi başına 0,5 saniye
R – Parça Tesiri
• Artık Graves ateş ettiğinde 300 birim geri savruluyor.
Corkı
• Taban saldırı gücü: 51,24 ⇒ 56
• Saldırı gücü büyüme oranı: 3 ⇒ 2,5
• Taban mana: 305,16 ⇒ 350,16
• Mana büyüme oranı: 37 ⇒ 34
Pasif – Hextech Mühimmatı
• Corki’nin normal saldırıları %55 büyü hasarı ve %55 fiziksel hasar şeklinde %110 hasar verir.
• 8 dakikanın ardından, Corki takımının üssüne dönüp Paket‘i alarak çatışma dışında olağanüstü hareket hızı kazanabilir (üste %150, dışarıda %40) ve 60 saniye boyunca Özel Teslimat yapabilir.
• Paket bekleme süresi: Kullanıldıktan sonra 5 dakika
W – Valkyrie
• Menzil: 800 ⇒ 600
• Özel Teslimat: Daha uzun mesafe kat eder ve uçuşu boyunca attığı bombalarla, rakipleri yana savurarak bölgede 5 saniye boyunca yanan bir iz bırakır.
• Özel Teslimat: İzin içinde kalan rakipler %90 yavaşlar.
• Özel Teslimat: İzin içinde kalan rakipler 1-18. seviyelerde 30-100 (+1,5 ilave SG) (+0,2 Yetenek Gücü) büyü hasarı alarak yanar.
E – Makineli Tüfek
• Artık hasarının yarısını büyü hasarı olarak veriyor.
• Artık ayrıca Büyü Direncini de düşürüyor.
• Zırh ve büyü direnci indirgeme: saniyede 2/4/6/8/10 ⇒ saniyede 1/2/3/4/5
R – Füze Salvosu
• Hasar: 100/180/260 ⇒ 100/130/160
• Toplam saldırı gücü oranı: 0,2/0,3/0,4 ⇒ 0,2/0,5/0,8
Kog’Maw
• Önerilen eşyalar güncellendi.
• Taban can: 546 ⇒ 517
• Can büyüme oranı: 87 ⇒ 82
• Taban saldırı gücü: 52,04 ⇒ 54,46
• Saldırı gücü büyüme oranı: 3 ⇒ 2,41
• Taban saldırı hızı: 0,665 ⇒ 0,625
• Saldırı hızı büyüme oranı: 2,65 ⇒ 1,5
• Taban mana: 298,88 ⇒ 322,2
• Mana büyüme oranı: 41 ⇒ 40
Q – Ölümün Salyaları
• Pasif saldırı hızı: %10/15/20/25/30 ⇒ 15/20/25/30/35
W – Biyo-büyü Salvosu
• Devredeyken, Kog’Maw ilave menzilin yanı sıra, bütün kaynaklardan %100 saldırı hızı kazanır ve saldırı hızı sınırı 5,0 artar.
• Süre: 8 saniye ⇒ 6 saniye
• Bedel: 40 mana
• Bekleme süresi: kullanıldığında 17 saniye ⇒ güçlendirme ortadan kalktığında 13/11,5/10/8,5/7 saniye
• İlave menzil: 130/150/170/190/210 ⇒ 90/120/150/180/210
• Artık devredeyken, Kog’Maw’ın minyonlar dışındaki birimlere verdiği bütün hasarı %55 azaltıyor
• Hedefin azami can değerinin, toplamda her 100 SG başına %1,25’i artı toplamda her 100 YG başına %0,75’i kadarını ilave büyü hasarı olarak verir.
• Artık devredeyken, Kog’Maw’ın saldırı hızı sınırını iki katına çıkarıyor ve yetenek kullanma sürelerini %50 azaltıyor
R – Canlı Havan
• Bedel: 40 mana ⇒ 50 mana
• Hasar: 80/120/160 ⇒ 70/110/150
• Yetenek gücü oranı: 0,3 ⇒ 0,25
• İlave saldırı gücü oranı: 0,5 ⇒ 0,65
• Görüş süresi: 4 saniye ⇒ 2 saniye
• Mana dezavantajı süresi: 6 saniye ⇒ 10 saniye
• Artık şampiyonlara %100 fazladan hasar vermiyor.
• Artık can miktarı %25 ile %50 arasında olan rakiplere iki kat hasar veriyor.
• Artık can miktarı %0 ile %25 arasında olan rakiplere üç kat hasar veriyor
Mıss Fortune
• Taban saldırı gücü: 49,54 ⇒ 46
• Saldırı gücü büyüme oranı: 3 ⇒ 1
• Taban mana: 275,84 ⇒ 325,84
• Mana büyüme oranı: 38 ⇒ 35
Pasif – Şıpsevdi
• Miss Fortune her yeni hedefe saldırdığında ilave fiziksel hasar verir.
• Hasar: 0,6 – 1,0 toplam saldırı gücü (1-18. seviyelerde)
• Minyonlara %50 hasar verir.
• Kulelere %50 hasar verir.
W – Caka
• Artık pasif olarak normal saldırı başına büyü hasarı biriktirmiyor.
• Aktif bekleme süresi: 12 saniye ⇒ 8 saniye
• Bekleme süresi başlangıcı: Kullanım anı ⇒ Güçlendirmenin ortadan kalkış anı
• Pasif hareket hızı: 5 saniye doğrudan hasar almadığında 25 hareket hızı kazandırır. Bu avantaj en fazla 70’e çıkabilir ⇒ ilave 5 saniye sonra 60/70/80/90/100’e çıkabilir.
• Artık Caka etkinleştirildiğinde hareket hızını zamanla arttırmak yerine, anında azami hareket hızını kazandırıyor.
• Saldırı hızı süresi: 6 saniye ⇒ 3 saniye
• Saldırı hızı: %20/30/40/50/60 ⇒ %60/75/90/105/120
• Şıpsevdi etkisi ortaya çıkarmak, Caka’nın saldırı hızı süresini 1 saniye arttırır (şampiyonlara karşı 2 saniye)
E – Kurşun Yağmuru
• Menzil: 800 ⇒ 1000
R – Mermi Manyağı
• Süre: 2 saniye ⇒ 3 saniye
• Artık Hileli Atış etkisi uygulamıyor.
• Dalga başına hasar: 50/75/125 (+0,1/0,175/0,25 ilave saldırı gücü) (+0,2 yetenek gücü) ⇒ (+0,75 toplam saldırı gücü) (+0,2 yetenek gücü)
• Dalga sayısı: 8 ⇒ 12/14/16
• Mermi Manyağı artık dalga başına %120 hasar vererek kritik vuruş yapabiliyor
Caıtlyn
• Taban saldırı gücü: 50,04 ⇒ 53,66
• Saldırı gücü büyüme oranı: 3 ⇒ 2,18
• Caitlyn’in normal saldırıları, ilave saldırı gücüyle %90 verimle güçleniyor
Pasif – Tam Kafadan
• Artık ilave zırhı delmiyor.
• Tam Kafadan’ın verdiği hasar, Caitlyn’in kritik vuruş ihtimalinin %50’si kadar arttırıldı.
• Kaitlyn Yordle Kapanı veya 90 Kalibrelik Ağ’a yakalanan rakipleri çok uzak mesafeden, tam kafadan vurabilir.
Q – Piltover Silahı
• Hasar: 20/60/100/140/180 (+1,3 toplam saldırı gücü) ⇒30/70/110/150/190 toplam saldırı gücü (+1,3/1,4/1,5/1,6/1,7 toplam saldırı gücü)
• Atış genişliği: 90 ⇒ 60
• Hasar düşüşü: İsabet alan hedef başına %10 az hasar ⇒ Bir hedefe isabet ettikten sonra %40 az hasar
• Bir hedefe isabet ettikten sonra genişliği 30 birim artar.
• Yordle Kapanı’nın açığa çıkardığı hedeflere her zaman %100 hasar verir.
W – Yordle Kapanı
• Bedel: 30 mana ⇒ 20 mana
• Bekleme süresi: 20/17/14/11/8 saniye ⇒ Bekleme süresi yok
• Doldurma sayacı: 45/32,5/20/12,5/10 saniye
• Hextech malzeme kemeri: Caitlyn artık bir defada en fazla 3/3/4/4/5 kapan biriktirebiliyor
• En fazla aktif kapan sayısı: 3 ⇒ 3/3/4/4/5
• Hasar: 80/130/180/230/280 (+0,6 yetenek gücü) ⇒ Yok
• Caitlyn artık kapana yakalanan hedefleri 1300 birim uzaklıktan, Tam Kafadan vurabiliyor.
• Kapanların kuruldukları sırada etraflarını açığa çıkarmalarına sebep olan hata giderildi.
• Caitlyn artık kapana yakalanan bir hedefi yeniden kapana düşüremiyor.
E – 90 Kalibrelik Ağ
• Atış hızı: 2000 ⇒ 1600
• Atış genişliği: 80 ⇒ 70
• Savrulma mesafesi: 500 ⇒ 400
• Hasar: 80/130/180/230/280 (+0,8 yetenek gücü) ⇒70/110/150/190/230 (+0,8 yetenek gücü)
• Yavaşlatma süresi: 1/1,25/1,5/1,75/2 saniye ⇒ 1 saniye
• Caitlyn artık ağa yakalanan hedefleri 1300 birim uzaklıktan, Tam Kafadan vurabiliyor
Şampiyonlar
Ashe
Pasif – Buz Atışı
• Buz Atışı’nın ilave hasarı artık kritik vuruş sayılmıyor
• Yavaşlatma:%5-35 (1-18. seviyelerde) ⇒ %5-25 (1-18. seviyelerde)
• Ashe’in kritik vuruşları artık toplam saldırı gücünün 1,0 kadarı hasar veriyor (toplam saldırı gücünün 2,0 kadarı yerine), ancak Buz Atışı’nın etkinliği iki kat arttı.
Q – Pürdikkat
• Artık Ashe’in Buz Atışı’ndan kaynaklanan yavaşlatma etkisini güçlendirmiyor.
• Artık 5 yükten az olduğunda kullanılamıyo
• Ashe artık Pürdikkat devredeyken, pasif olarak Odak yükü biriktiremiyor.
• Yaylım Ateşi ve Büyülü Kristal Ok artık Odak yükü eklemiyor.
• Bekleme süresi: 18 saniye ⇒ Bekleme süresi yok
W – Yaylım Ateşi
• Artık Buz Atışı’nın yavaşlatma etkisi için şampiyonlara otomatik kritik vuruş yapıyor.
Draven
• Saldırı animasyon aralığı: 0,32 ⇒ 0,23
• Normal saldırı atış hızı: 1700 ⇒ 1600
Ezreal
Q – Gizemli Atış
• Bekleme süresi: 6/5,5/5/4,5/4 saniye ⇒ 6,5/6/5,5/5/4,5 saniye
• İsabet halinde bekleme süresindeki azalma: 1 saniye ⇒ 1,5 saniye
E – Sihir Geçişi
• Bekleme süresi: 19/17/15/13/11 saniye ⇒ 19/17,5/16/14,5/13 saniye
JinX
Pasif – Ay Çok Heyecanlı!
• Heyecanı artık birikiyor ve yük başına Jinx’in toplam saldırı hızını %15 arttırıyor.
• Süre: 4 saniye ⇒ 6 saniye
Q – Değiştir
• Jinx, Roketatar Kılçık’ı kullanırken toplam saldırı hızının %15’ini kaybediyor.
Kalista
• Taban saldırı hızı: 0,658 ⇒ 0,694
• Saldırı büyüme oranı: %3,3 ⇒ %2,8
• Kara Kargı’nın oyun boyunca satın alınabilir kalmasına sebep olan hata giderildi.
• Üstün Denge sıçramalarının hızı artık sadece saldırı hızına bağlı olarak değişiyor (saldırı hızı yavaşlatmalarından da olumsuz etkilenebilir)
Lucıan
• Atış sayısı artık saldırı hızına bağlı olarak artmıyor.
• Çekim tetiği: Artık yetenek seviyesine bağlı olarak 20/25/30 atış yapıyor.
Sıvır
Taban saldırı hızı: 0,66 ⇒ 0,625
• Bekleme süresi: 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 12/10,5/9/7,5/6 saniye
• Bekleme süresi başlangıcı: Güçlendirme ortadan kalktığında ⇒ Yetenek kullanıldığında
• Güçlendirme süresi: 6 saniye ⇒ 4 saniye
Tristana
• Seri Ateş etkin haldeyken saldırmak, artık Patlayıcı Yük’ün bekleme süresini azaltmıyor
• Artık Patlayıcı Yük’le işaretlenmiş hedeflere saldırırken Seri Ateş’in bekleme süresi azalmıyor
• Bekleme süresi: 20 saniye ⇒ 20/19/18/17/16 saniye
• Büyü hasarı: 80/105/130/155/180 ⇒ 60/110/160/210/260
• Artık Patlayıcı Yük başına fazladan hasar vermiyor
• Artık Patlayıcı Yük şampiyonlar üzerinde azami yükteyken patladığında ayrıca sıfırlanıyor.
• Artık azami yüke ulaşır ulaşmaz patlıyor.
• Roket Atlayışı ve Gülle Atışı artık Patlayıcı Yük biriktiriyor.
• Atış hızı: 1800 ⇒ 2400
Twitch
• Artık Ölümcül Zehir’den etkilenmiş bir rakip şampiyon son nefesini verdiğinde bekleme süresi sıfırlanıyor
• Görünmez hale gelmek, Twitch’in mevcut normal saldırı komutunu iptal ediyor
• Süre: 7 saniye ⇒ 5 saniye
• Bedel: 100/125/150 mana ⇒ 100 mana
• Artık Zehir Salvosu, Pusu’nun görünmezlik etkisi altındayken kullanıldığında görünmezlik iptal olmuyor.
Varus
• Artık sarmaşıklar en az bir rakip şampiyona yayılacaksa, azami yayılma menzilini Varus ve rakiplerine gösteriyor.
• Sabitlenen hedefler, sabitlenme süresi boyunca 3 Maraz yükü biriktiriyor.
• Büyü hasarı: 150/250/350 ⇒ 100/175/250
Vayne
• Taban gerçek hasar: 20/30/40/50/60 ⇒ 0
• Gerçek hasar: Hedefin azami can miktarının %4/5/6/7/8 kadarı ⇒Hedefin azami can miktarının %6/7,5/9/10,5/12 kadarı
• Asgari hasar: 40/60/80/100/120
Urgot
R – Hiperkinetik Konum Değiştirici
• Zırh ve büyü direnci: 60/90/120 ⇒ 0
• Hasar azaltma: %30/40/50
Azir
• Yer şekillerine çarpan yetenekler sonucunda, Azir ve takım arkadaşlarının Azir’in duvarına takılıp kalmasına sebep olan bir hata giderildi.
• Takım arkadaşı Gnar’ın, Azir’in muhafızlarını kullanarak duvar sersemletmesi yapamamasına sebep olan benzer bir hata giderildi.
• Azir’in muhafızlarının, kendi takımlarındaki Sion’ların R – Durdurulamaz Hücum ile aralarından geçmesini engelleyen, can sıkıcı ama bir o kadar komik hata giderildi.
Kindred
• Taban can yenilenmesi: 10 ⇒ 7
• Canavarlara karşı fiziksel hasar: 75 (+yük başına 10) ile sınırlandırıldı.
• Artık 0 yükün olduğu zaman güçlendirme çubuğunda 1 yük göstermiyor.
• Artık Kurt 6 yük biriktirdiğinde, avlarına son vermek yerine Baron Nashor ve Vadi’nin Alameti’ni avlayacak.
• Artık tetiklendiğinde gerektiği gibi ses efekti çalıyor.
Leblanc
• Leblanc’ın Ayna Görüntüsü artık sahte Mavi ve Kırmızı güçlendirmeler ile sahte Baron güçlendirmesi gösterecek.
Renekton
• İnsafsız Yırtıcı’nın isabet ettiği hedeflerin, vaktinde Sıçra kullanırlarsa sersemlememelerine sebep olan bir hata giderildi.
Riven
• Kırık Kanatlar’ın üçüncü darbesi belli bir şekilde gerçekleştirildiğinde araziden geçilmesini engelleyen hata giderildi.
Shaco
• Artık canavarların Shaco’yu %20/22,5/25/27,5/30 ihtimalle ıskalamasına sebep olmuyor.
• Artık isabet halinde canavarların saldırı hızını %20/22,5/25/27,5/30 azaltıyor.
• Shaco’nun halüsinasyonu artık sahte Mavi ve Kırmızı güçlendirmeler ile sahte Baron güçlendirmesi gösterecek.
• Artık halüsinasyon ortaya çıktığında (her zaman aynı yöne bakmak yerine) gelişigüzel bir yöne bakıyor.
• Artık halüsinasyonun kalan ömrünü sadece Shaco’ya gösteriyor.
Sion
• Kükremenin havalanan minyonlara hasar vermemesine sebep olan hata giderildi.
Volıbear
• Dörtpençeli Fırtına saldırısını engellemeye çalışmak, artık tuhaf davranışlara sebep olmuyor.
Wukong
• Yıkıcı Vuruş saldırısını engellemeye çalışmak, artık tuhaf davranışlara sebep olmuyor
• Wukong’ın yemi artık sahte Mavi ve Kırmızı güçlendirmeler ile sahte Baron güçlendirmesi gösterecek.
• Bulut Saldırısı kullandıktan sonra Wukong’un önceki hedefine yönelmesine sebep olan bir hata giderildi.
Zed
• Canlı Gölge ve Keskin Shuriken hızlı kullanıldığında, Zed’in canlı gölgesinin yeteneği gerçekleştirme süresi kullanmadan anında gerçekleştirmesine sebep olan hata giderildi.
Sistemler
Ağır Yara
İyileştirme etkilerinde azalma: %50 ⇒ %40
Ağır Yara artık bütün iyileştirme yerine, kendi kendine uygulanan iyileştirmeleri etkiliyor.
Güçlendirilmiş Normal Saldırı Değişiklikleri
Geçmişte, güçlendirilmiş normal saldırıların (Teemo’nun Kör Eden Dart’ı, Pantheon’un Zeonia Kalkanı veya Jax’in Karşı Saldırı’sı gibi nedenlerden ötürü) isabet etmemeleri halinde, hedef üzerindeki etkilerinde bazı tutarsızlıklar vardı. Bazen hiçbir şey yapmıyorlar, bazen (hasar vermeden) kitle kontrol etkileri uyguluyorlar ve bazen de durumu tamamen göz ardı ediyorlardı. Bunları daha istikrarlı olacak şekilde elden geçirdik. Aşağıdaki güçlendirilmiş saldırılardan biri hedefine isabet etmezse hasar vermeyecek ve başka herhangi bir etki ortaya çıkarmayacak. Bunun bir güçlendirmeye bağlı olduğu durumlarda, söz konusu güçlendirme de tüketilecek.
Aşağıdaki yetenekler ıskalamaları halinde tüketilecek ve hiçbir etki göstermeyecek:
Blitzcrank
- E – Güç Yumruğu
Darius
- W – Kemik Kıran
Ekko
- Pasif – Z-Kapsülü Rezonansı
Garen
- Q – Amansız Hücum
Jayce
- R – Dönüşüm: Merkür Çekici
Jax
- W – Güçlendir
Kassadin
- W – Cehennem Kılıcı
Leona
- Q – Şafak Kalkanı
Master Yi
- Pasif – Çift Saldırı
Nasus
- Q – Sömürü Darbesi
Nautilus
- Pasif – Afallatan Vuruş
Rengar
- Q – Yabani
Renekton
- W – İnsafsız Yırtıcı
Riven
- Pasif – Rünlü Kılıç
Sejuani
- W – Kuzey Yeli Topuzu
Shyvana
- Q – Çifte Isırık
Skarner
- E – Parçacık
Sona
- Pasif – Baskın Akor
Talon
- Q – Noxus Diplomasisi
Trundle
- Q – Kopar
Twisted Fate
- W – Bir Kart Seç
Udyr
- E – Ayının Haşmeti
Vayne
- Q – Takla
Viktor
- Q – Güç Aktarımı
Wukong
- Q – Yıkıcı Vuruş
Xin Zhao
- Q – Üç Pençe Saldırısı
Ziggs
- Pasif – Kısa Fitil
Katletme altını, kule değişiklikleri, minyonlar, orman düzenlemeleri, kaldırılan eşyalar ve nişancı eşyaları, yetenek gücü eşyaları ve daha fazlasını bünyesinde barındıran oldukça kapsamlı 5.22 yama notlarının tamamına buradan ulaşabilirsiniz.