CryEngine’den çığır açan teknoloji!

Nvidia ve Activision’ın grafik-animasyon render çalışmalarını hepimiz görmüştük. Bu çalışmalar sayesinde oyunlar ileride çok daha gerçekçi olacak. CryEngine’in bu konuda biraz geri kaldığı aşikar. Ancak bugün yapılan bir kongre ile CryEngine 3’ün ne olduğu net olarak görülebiliyor.

Tiago Sousa, Carsten Wenzel ve Chris Rane’in katılımlarıyla gerçekleşen toplantıda, basın mensuplarına CryEngine 3’ün yenilikleri ve gelişen ayrıntıları anlatıldı. Crytek’in 3D teknolojisinde neler yapmak istediğini ve oyunlarda neleri hedeflediklerini dile getiren baş mühendisler, CryEngine 3’ü çok iyi yere getirdiklerini dile getirdi.

Thin G-Buffer 2.0 teknolojisi ile daha stabil bir grafik akışı sağlayan CryEngine 3, kaliteli görüntülere sahip olacak; ama daha makul sistemlere ihtiyaç duyacak. Tiago Sousa bu olayı şöyle dile getiriyor: “Oyuncular, yüksek ve kaliteli grafikli oyunların aynı orantıda sistem gereksinimi duyduğuna inanırlar. Ancak bu önemli bir şey değil. Asıl önemli olan en kaliteliyi sunarken, en makul güç tüketimini elde edebilmek. İşte Thin G-Buffer 2.0 teknolojisine sahip CryEngine 3 bunu sağlayabilecek.”

Derinlik, renk, detay, MSAA, AA gibi kaplama detaylarının tamamen açık olduğu bu render videosu, ortalama bir sistem ile kaydedilmiş. İşte size CryEngine 3’ün mucizevi marifetleri.

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!