Şampiyonlar
Ahrı
• Ayartan Öpücük artık atılmaları durdurmuyor (Ayartan Öpücük atılma hareketi tamamlandıktan sonra etkisini gösteriyor)
Ashe
• DAHA DİKKATLİ: Tüm Odak yükleri 4 saniye sonunda düşer ⇒ 4 saniyede bir tek tek azalır.
• ETKİN OLDUĞU SÜRE: 4 saniye ⇒ 5 saniye
Caitlyn
• YAKALANAN HEDEFLERE TAM KAFADAN HASARI ARTTI: %10/20/30/40/50 ⇒30/70/110/150/190 + 0,7 Saldırı Gücü
• KAPAN AÇIKLIĞI: Kapanlar artık Caitlyn’e etki alanlarını gösteriyorlar.
• BEKLEME SÜRESİ: 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 16/14,5/13/11,5/10 saniye
Ezreal
• BEKLEME SÜRESİ: 80 saniye ⇒ 120 saniye
Fıora
• BEKLEME SÜRESİ: 19/18/17/16/15 saniye ⇒ 24/22/20/18/16 saniye
• BEKLEME SÜRESİ: 15/13/11/9/7 ⇒ 13/11/9/7/5 saniye
• KILIÇ SANATI SINIRLAMASI: Bekleme Süresi sayacı yetenek kullanıldığı an başlıyor ⇒ artık ikinci saldırıdan sonra başlıyor
• ABARTMANIN LÜZUMU YOK: Q – Hamle, Kılıç Sanatı’nın güçlendirilmiş saldırıları sırasında kullanıldığında E – Kılıç Sanatı yeteneğinin bekleme süresini sıfırlıyordu. Bu hata giderildi.
Gangplank
• YAĞMALANAN ALTIN: 4/5/7/6/8 altın ⇒ 2/3/4/5/6 altın
• AZAMİ FIÇI SAYISI: 2/3/4/5 (R – Top Salvosu seviyesine göre) ⇒ Her seviyede taşıyabileceği Barut Fıçısı sayısı 3
• CEPHANE DOLDURMA ZAMANI: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 18/16/14/12/10 saniye
• BİR TANE DAHA: Artık verilen her puan için fıçı sayısını arttırmıyor
Illaoı
• HAREKET BUNU GEREKTİRİR: Yetenek animasyonu sürerken yer değiştirme etkileri artık Illaoi’ye işlemiyor
Jhın
• TABAN HAREKET HIZI: 325 ⇒ 330
• TABAN CAN YENİLENMESİ: 5,5 ⇒ 6
• CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,5 ⇒ 0,55
• Önerilen Eşyalar güncellendi
• DERİN NEFES AL: Jhin’in 4’üncü mermisi yapılara %44 azaltılmış hasar veriyor (hâlâ infaz hasarı vermiyor)
• MÜKEMMELLİĞİN BEDELİ: Saldırı hızını düşüren etkiler ilave saldırı hızını gerektiği gibi düşürüyor (taban saldırı hızı değişmiyor)
• ELİ BOŞ GELME: Jhin’in silahına tekrar mermi yükledikten sonra Bombardıman Topu’nu kaybetmesiyle sonuçlanan hata giderildi
• BUNA DRAM MI DİYORSUNUZ?: Artık Jhin Trajedi yeteneğini kullandığı sırada İşaretlenme etkisi yok olmuyor
• İSABET: Şampiyonlar üzerinde kullanıldığında tek hedefli etki olarak kabul ediliyor
• DAHA FAZLA ŞİDDET, DAHA FAZLA KAN!: Sadece tetiklendiğinde orada olan şampiyonların değil; artık yavaşlattığı veya hasar verdiği tüm şampiyonların üzerine Trajedi işaretleme etkisini bırakıyor
• İSABET: Şampiyonlar üzerinde kullanıldığında tek hedefli etki olarak kabul ediliyor
• TEMİZ SON: Ultisini açtığında Jhin’in ekranında rakiplerin bazen ‘titremesine’ neden olan hata giderildi
Katarına
• ARTIŞ ORANI: 0,15 yetenek gücü ⇒ 0,2 yetenek gücü
• ÖLÜMCÜL BIÇAKLAR: Artık hasar ilk hedeften sonrakilerde azalmıyor
Kog’maw
• TABAN SALDIRI HIZI: 0,665 ⇒ 0,625
Lucian
• MENZİL: 1400 ⇒ 1200
Malphıte
• TABAN CAN YENİLENMESİ: 8,374 ⇒ 7
• TABAN HASAR: 60/100/140/180/220 ⇒ 60/95/130/165/200
Rumble
• DOLDUR DOLDUR: Artık cephane sistemiyle çalışıyor (Azami: 2 yük)
• YENİDEN YÜKLEME SAYACI: 5 saniyede 1 yük
• BEDEL: Her yük için 10 Hararet
• YAVAŞLATMA SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 2 saniye
• ESMİYOR: Rumble Elektro Zıpkın atarken Fazla Isınırsa, büyü yapma engeline rağmen elinde en az 1 zıpkın yükü olduğu sürece atmaya devam edebiliyor
Ryze
• HASAR: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/95/130/165/200
Shen
• NEHİRLERDE HAKİMİYET: Artık canavarları etkiliyor (Yampiri Yengeç dahil)
Sıvır
• HERKESE BENDEN KRİTİK: Seken Atış’ın ilk vurduğu hedefe kritik hasar gelirse, o saldırının sektiği diğer tüm hedeflere de kritik hasar veriyor
Tahm Kench
• GENİŞLİK: 90 ⇒ 70
• TEKRAR ETKİNLEŞTİRMEDEN ÖNCE BEKLEME: 0 saniye ⇒ 1 saniye (toplam yolculuk süresi değişmiyor)
• HADİ GELİYOR MUSUNUZ?: Tahm Kench girdap animasyonuna girerken takım arkadaşları ona tıklayıp yolculuğa katılabiliyor
Udyr
• KALKAN MİKTARI: 60/100/140/180/220 ⇒ 60/95/130/165/200
• SALDIRI ANINDA HASAR: 40/80/120/160/200 ⇒ 40/75/110/145/180
Vıktor
• HASAR: 70/115/160/205/250 ⇒ 70/110/150/190/230
Xin Zhao
• İYİLEŞTİRME ORANI: 0,7 yetenek gücü ⇒ 0,4 yetenek gücü
• SALDIRI HIZI: %40/50/60/70/80 ⇒ %40/45/50/55/60
Eşyalar
• HAREKET HIZI: 65 ⇒ 60
• SIVIŞMA: %20 ⇒ %30
• MANALI MANA: Artık her 8 saniyede bir +1 mana kazanıyor
• GÖNLÜNCE KULLAN: Artık açmak/kapatmak mümkün değil
• PASİF: Şok: Şampiyonlara yönelik tek hedefli büyüler ve saldırılar, mevcut mana değerinin %3’ünü kullanarak bu miktarın iki katı kadar ilave fiziksel hasar verir. Bu etki sadece azami Mana miktarının %20’sinden fazla mana bulunduğunda devreye girer.
• HAREKET HIZI: %10 ⇒ %7
• ÇÖZÜLEN ELDİVEN: Yavaşlatma etkisi yere buz alanı bıraktıktan sonra devam etmiyor.
• GENİŞLİK ORAN: 0,45 ilave zırh ⇒ 0,55 ilave zırh
• TABAN GENİŞLİĞİ: 190 ⇒ 180
• CAN: 500 ⇒ 400
• TARİF: Jaurim’in Yumruğu + Yakut Kristal + 1100 altın ⇒ Jaurim’in Yumruğu + Uzun Kılıç + 1150 altın
• Hydra’lar artık birbirleriyle takas edilemiyor.
• 6.4 yaması ile gelen kabiliyet güncellemelerini, vadi ve minyon yeniliklerini, giderilen hataları ve yeni gelen kostümleri içeren detaylı yama notlarına buradan ulaşabilirsiniz