League of Legends 7.5 Yama Notları

Şampiyonlar

Aatrox
Aatrox-gamexnow

(GÜNCELLENDİ) Pasif – Kan Kuyusu

KAN KUYUSU: Aatrox Kan Kuyusu’nu yetenekleriyle dolduruyor. %100’e ulaştığında Kan Kuyusu 4 saniye süresince boşalır; bu sürede Aatrox Adrenalin Seli kazanır.
ADRENALİN SELİ: Aatrox %25 taban saldırı gücü ve seviyesine bağlı olarak %20-50 saldırı hızı kazanır. Öldürücü hasar aldığında Aatrox azami can değerinin %30’uyla dirilir.
DİRİLMENİN BEKLEME SÜRESİ: 225/200/175/150 (1/6/11/16. seviyelerde) 180-120 saniye (1-18. seviyelerde)

Q – Karanlık Uçuş

(KALDIRILDI) BEDEL: Mevcut can değerinin %10 kadarı Bedelsiz
TABAN HASARI: 70/115/160/205/250 (+0,6 ilave saldırı gücü) 10/35/60/95/120 (+1,1 toplam saldırı gücü)
(YENİ) KANIM SANA KURBAN: Kullanıldığında Kan Kuyusu’nun %20 kadarını dolduruyor

W – Can Alan/Kan Bedeli

Can Alan için değişiklikler:

İYİLEŞTİRME: 20/25/30/35/40 (+0,25 ilave saldırı gücü) 30/45/60/75/90 (+Eksik can miktarının %5 kadarı)
(KALDIRILDI) KAN REVAN: Artık can değeri %50’nin altındayken iyileştirme iki katına çıkmıyor

Kan Bedeli için değişiklikler:

(KALDIRILDI) BEDEL: 15/23,75/32,5/41,25/50 Can Bedelsiz
HASAR: 60/95/130/165/200 (+1,0 ilave saldırı gücü) 30/60/90/120/150 (+0,75 ilave saldırı gücü)
(YENİ) KANIM SANA KURBANTetiklendiğinde Kan Kuyusu’nun %20 kadarını dolduruyor

E – Azap Kılıcı

BEDEL: Mevcut can miktarının %5 kadarı 30 Can
HASAR: 75/110/145/180/215 (+0,6 AP) (+0,6 ilave saldırı gücü) büyü hasarı 70/110/150/190/230 (+0,7 ilave saldırı gücü) fiziksel hasar
YAVAŞLATMA ETKİSİ: Bütün yetenek seviyelerinde %40 %30/35/40/45/50
YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1,75/2/2,25/2,5/2,75 saniye Bütün yetenek seviyelerinde 2 saniye
(YENİ) KANIM SANA KURBAN: Kullanıldığında Kan Kuyusu’nun %20 kadarını dolduruyor

 

Fızz
Fizz-gamexnow

Q – Zıpkın Saldırısı

YETENEK GÜCÜ ORANI: 0,35 0,55

W – Deniztaşı Zıpkın

KANAMA SÜRESİ: 4 saniye 3 saniye
DAMGA SÜRESİ: 4 saniye 6 saniye

R – Denizin Dişleri

DENİZİN DÜŞLERİ: Balık herhangi bir rakibe takılmadan yönlendirilen konuma ulaştığında etrafta yapışacak hedefi artık çok daha dar bir alanda arıyor
(KALDIRILDI) YAPIŞKAN PULLAR: Yem balık artık üzerinden geçen rakiplere yapışmıyor

 

Kındred
kindred

Pasif – Avcının Damgası

KURT’UN DAMGASI: 70 saniye 50 saniye boyunca aktif bir orman damgası yoksa, Kurt bir süre boyunca rakip ormandaki bir canavarı damgalar: 5 dakika boyunca 3 dakika boyunca
BÜYÜK LOKMA: Kurt’un ormandaki damgalarını Kindred’in mevcut birikmiş yüklerine bağlı olarak değiştiren sistem güncellendi. Belirtilen yük miktarlarına göre Kurt’un damgalayacakları:
İLK AŞAMA: Yampiri Yengeç, Kızıl Keskingaga (0, 1, 2 yük varken) Yampiri Yengeç (0 yük varken)
İKİNCİ AŞAMA: Gromp, Kızıl Keskingaga, Antik Kayacıl, Büyük Alacakurt (3, 4 yük varken) Yampiri Yengeç, Kızıl Keskingaga, Gromp (1, 2, 3 yük varken)
ÜÇÜNCÜ AŞAMA: Kırmızı Korkabuk, Mavi Gözcü, Vadi’nin Alameti, Element Ejderleri (5, 6 yük varken) Kırmızı Korkabuk, Mavi Gözcü, Antik Kayacıl, Büyük Alacakurt (4, 5, 6, 7 yük varken)
DÖRDÜNCÜ AŞAMA: Baron Nashor, Kadim Ejderha (7+ yük varken) Vadi’nin Alameti, Baron Nashor, Element Ejderleri, Kadim Ejderha (8+ yük varken)

 

LeBlanc
Leblanc-gamexnow

Q – Kristal Küre

MİNYONLARA VERİLEN HASAR: %40 %80
HATIRLATMA: Kristal Küre’nin minyonlara yönelik gelişmiş hasarı tetiklediği Şer Mühürlerine de uzanır

W – Vurkaç

HASAR: 85/120/155/190/225 (+0,6 yetenek gücü) 40/55/70/85/100 (+0,2 yetenek gücü)
TAKLİT HASARI: 125/225/325 (+0,5 yetenek gücü) 60/120/180 (+0,3 yetenek gücü)

 

Lucıan
Lucian-gamexnow

Q – Işık Atışı

GERÇEKLEŞTİRME SÜRESİ: 0,35 saniye 0,4 – 0,25 saniye (1-18. seviyelerde)
HASSAS TETİK: Lucian artık Işık Atışı’nın gerçekleştirme süresi dolduğu gibi verilen komutlara daha hızlı tepki veriyor

W – İntikam Ateşi

GERÇEKLEŞTİRME SÜRESİ: 0,3 saniye 0,25 saniye
HASSAS TETİK: Lucian artık İntikam Ateşi’nin gerçekleştirme süresi dolduğu gibi verilen komutlara daha hızlı tepki veriyor

 

Mıss Fortune
MissFortune-gamexnow

Q – Çifte Vuruş

İKİNCİ İSABET TABAN HASARI: 40/70/100/130/160 20/35/50/65/80 (ilk isabete eşit)
İKİNCİ İSABETİN TOPLAM SALDIRI GÜCÜ ORANI: %100 %85 (ilk isabete eşit)
İKİNCİ İSABETİN YETENEK GÜCÜ ORANI: %50 %35 (ilk isabete eşit)
(KALDIRILDI) UFAK KRİTİK: İlk isabet hedefi öldürürse artık %50 daha fazla hasar vermiyor
(YENİ) HAKİKİ KRİTİK: İkinci isabetler artık kritik hasar verebiliyor ve ilk isabet hedefi öldürürse her zaman kritik hasar veriyor. Bu hasara kritik çarpanları da etki ediyor (örn. Ebedi Kılıç).

 

Rengar
Rengar-gamexnow

Taban Nitelikler

TABAN ZIRHI: 25,88 22

W – Savaş Kükremesi

GRİ CANA DÖNÜŞTÜRME: Canavarlardan alınan hasarın %100 kadarı Canavarlardan alınan hasarın %75 kadarı

 

Ryze
Ryze-gamexnow

W – Rün Hapsi

TABAN YERE SABİTLEME SÜRESİ: 1 saniye 0,75 saniye (güçlenmiş hâlinin süresi değişmedi)

E – Büyü Akışı

BEKLEME SÜRESİ: 2,25 saniye 3,25/3/2,75/2,5/2,25 saniye

 

Varus
Varus-gamexnow

Q – Deşen Ok

ORAN: Yüklenme süresiyle orantılı olarak %100 – 165 toplam saldırı gücü Yüklenme süresiyle orantılı olarak %100 – 150 toplam saldırı gücü
BEKLEME SÜRESİ: 16/14/12/10/8 saniye 20/18/16/14/12 saniye
(YENİ) PATLAT Bİ’ MARAZ: Bir şampiyonun üzerindeki Maraz yüklerini patlatırsa Deşen Ok’un bekleme süresi 4 saniye (Bekleme Süresinde Azalma etkileriyle azalacak şekilde) azalır

 

Eşyalar

Mahvolmuş Kralın Kılıcı

BİRLEŞTİRME BEDELİ: 900 altın (toplam bedel: 3400 altın) 800 altın (toplam bedel: 3300 altın)
SALDIRI GÜCÜ: 25 40
SALDIRI HIZI: %40 %25
CAN ÇALMA: %10 %15
AKTİF HASARI: Hedefin azami can değerinin %10 kadarını fiziksel hasar olarak verir 100 büyü hasarı verir
( KALDIRILDI) AKTIF İYİLEŞTİRME: Aktifi ile verilen hasar artık iyileştirme etkisine dönüşmüyor
GÜÇLENDİRME DÜZELTMESİ: Mahvolmuş Kralın Kılıcı’nın isabet hâlinde pasif hasarı en az 10 15 (Nişancı Yayı’nın isabet halinde verdiği hasara eş)

Gecenin Kıyısı

Yeni değişiklikler

KALKAN SÜRESİ: 10 saniye 5 saniye

7.4 Yama Ortası güncellemesi

SALDIRI GÜCÜ: 60 55
AKTİF BEKLEME SÜRESİ: 30 saniye 45 saniye

 

Kabiliyetler

Kayadoğan Akdi (Yeni)

(YENİ) TAŞTAN DERİ: Azami canı %5 arttırır
(YENİ) BİR DİNLE: Kullandığın hareket kısıtlama etkileri rakip şampiyonları bir toprak rünü ile işaretler. Bu işarete sahip rakibe normal saldırı yapan takım arkadaşların 2 saniye içinde 5 (+azami can değerinin %2,5 kadarı) can iyileşir. İşaret 4 saniye sürer.
KURALLAR: Bir rakipte birden fazla Kayadoğan Akdi işareti bulunuyorsa takım arkadaşları kendilerine ait olmayan en güçlü işaret ile iyileşir

Ölümateşi Dokunuşu

İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI: %60 %45

Kumandanın Kan Hırsı

(KALDIRILDI) CAN DEPOSU: Artık normal saldırılar eksik can miktarına bağlı olarak %15 can çalma kazanmıyor. Minyonlara karşı yakın dövüşçüler için %50 etkiliydi (Menzilli şampiyonlar için %25)
(YENİ) ENERJİ DOLDUM: Hareket etmek veya saldırmak bir saldırıyı Enerji Dolu hâle getirir. Enerji Dolu saldırılar can çalma etkisine sahiptir ve 0,75 saniyeliğine %30 hareket hızı verir.
1. SEVİYEDE CAN ÇALMA: %1
18. SEVİYEDE CAN ÇALMA: %50

 

Sihirdar Büyüleri

Bitkinlik

(KALDIRILDI) SALDIRI HIZI AZALTMA: Artık hedefin saldırı hızını %30 azaltmıyor
(KALDIRILDI) DİRENÇ ERİTME: Artık hedefin zırhını ve büyü direncini 10 birim azaltmıyor

 

Dönüş Animasyonları

Artık geri dönüş animasyonu olmayan şampiyon veya kostüm yok!

Etkilenen şampiyonlar:

  • Ahri, Akali, Alistar, Amumu, Anivia, Ashe, Blitzcrank, Brand, Caitlyn, Cassiopeia, Cho’Gath, Corki, Dr. Mundo, Evelynn, Ezreal, Fiddlesticks, Fiora, Fizz, Galio, Graves, Hecarim, Irelia, Janna, Jarvan IV, Jax, Kassadin, Kayle, Kennen, Kog’Maw, LeBlanc, Lee Sin, Leona, Lulu, Lux, Malphite, Malzahar, Maokai, Miss Fortune, Mordekaiser, Morgana, Nautilus, Nunu, Olaf, Orianna, Pantheon, Rammus, Renekton, Riven, Rumble, Shaco, Shen, Shyvana, Singed, Skarner, Sona, Swain, Talon, Teemo, Tryndamere, Udyr, Urgot, Varus, Vayne, Veigar, Viktor, Vladimir, Volibear, Wukong, Xerath, Xin Zhao, Ziggs, Zilean
  • Ayrıca yukarıda bulunan şampiyonların bütün kostümleri (kostüme özel dönüş animasyonu olmayanlar)

 

Görsel Netlik Ayarlamaları

Jax
Jax-gamexnow

Animasyon zamanlaması

İŞTE GERÇEK SİLAH: Normal saldırılarının görsel tutarlılığını arttırmak için Jax’in yetenek kullandığı karelerini değiştirdik.

W – Güçlendir

Bİ’ VURURUM: Güçlendir ile yapılan saldırılar artık hep kritik hasar animasyonunu kullanıyor.

E – Karşı Saldırı

DAHA NET: Yeteneğin menzili ve etki alanını netleştirmek için Karşı Saldırı’nın darbe anındaki parçacık animasyonu yeniden boyutlandırıldı.

R – Büyük Ustanın Kudreti

DANS: Ulti yeteneğinin seviyesini yükselttiği zamanla tutarlı olarak Jax’in değişik saldırı animasyonları görünüyor.

Cho’Gath
Chogath-gamexnow

W – Yabani Çığlık

TUTARLILIK: Konik etki alanını daha iyi belirtmek için animasyonu ayarlandı

Nocturne
Nocturne-gamexnow

E – Tarifsiz Dehşet

(YENİ) GÖRÜNMEZ DEHŞET DEĞİL: Bağın menzilini gösteren belirteç eklendi (sadece Nocturne görebiliyor)

R – Paranoya

(YENİ) SIKI DUR: Paranoya’nın hasarı ile örtüşen isabet öncesinde ve isabet anında görünen animasyon eklendi

 

Dönüşümlü Oyun Modları

Yükseliş modu 10 – 14 Mart ve 17 – 21 Mart arası devrede!

  • Kadim Yükselmişlerden Xerath’ı alt ederek Yükseliş’in gücünü elde etmek için 5’e 5 bir mücadele. Yükseliş’i kullanarak Shurima’nın Kristal Kayalık’ını fethet.
  • 200 puana çıkan ilk takım kazanır. Skorlar:
    • Şampiyon katletme: 1 puan
    • Shurima yadigârlarını ele geçirmek: 3 puan
    • Yükselmiş bir şampiyona öldüren darbeyi indirmek: 5 puan
    • Yükseliş gücü elindeyken her rakip katletme: 2 puan

 

İstemci Güncellemeleri

Dikkate Değer Düzeltmeler

  • Hareketli profil arkaplanları geri geldi. (Tasarruf Modu’nda devre dışı)
  • Bazı oyuncuların şampiyon seçimi ekranına geçerken yaşadığı siyah ekran sorununu çözdük.
  • İstemci artık oyun ayarlarınızın varsayılan değerlere çekilmesi gerekiyorsa size bir uyarı gösteriyor. (örnek: Oyun, ayarlarınızı sunucudan yüklemeyi başaramadı)

 

Giderilen Hatalar

  • Ruh Bekçisi Udyr’in seslendirmesinde diğer şampiyonlarla etkileşimi düzeltildi
  • DJ Sona parçayı değiştirince artık olduğu yerde durmuyor Ritmi durduramazsın.
  • Yetenekleri yanlış zamanda yükseltince eğitim oyunlarında ortaya çıkan garip hatalar düzeltildi
  • Kled’in R – Hücuuuuuuuum!!!!! yeteneği Donduran veya Cüretli Çarp kullandığında fazladan menzil kazanıyor ve yön değiştiriyordu, bu hata giderildi
  • Master Yi’nin pasifi Çift Saldırı bir şampiyonu katlederse ikinci darbesi yakındaki görünmez şampiyonlara isabet edebiliyordu, bu hata giderildi
  • Daha yüksek bir alana doğru atıldığında Sivir’in Q – Bıçaklı Bumerang yeteneğinin zeminin altında yok olmasına neden olan bir hata giderildi
  • Fizz ve Katarina’nın orta seviye botları artık Anahtar Kabiliyetlere sahip
  • Sion Q – Kırıp Geçir yeteneğini kullanınca arkasındaki rakiplerin Büyü Kalkanı etkilerini kaldırabiliyordu, bu hata giderildi
  • Yorick’in R – Sislerin Hanımı yeteneği Pantheon’un pasifi Kalkan Koruması’nı olması gerektiği gibi düşürüyor ama aynı zamanda hasar da veriyordu, bu hata giderildi
  • Jhin Q – İlham Ateşi yeteneğini savaş sisinden veya çalılıktan kullandığında rakip şampiyonlara görünmüyordu, bu hata giderildi
  • Kled normal saldırıları sırasında W – Vahşet Sevdası yeteneğinin seviyesini yükseltirse 4. darbesi ilave hasar vermiyordu, bu hata giderildi
  • Cassiopeia’nın E – İkiz Diş yeteneği artık Dur ve Bekle komutlarını görmezden gelmiyor
  • Sion’un Q – Kırıp Geçir yeteneğini bir kuleye normal saldırı yapmadan hemen önce kullandığınızda normal saldırının iptal edilmesiyle sonuçlanan hata giderildi
  • Mezar Çiçeği Zyra’nın Q – Ölümcül Sarmaşık yeteneğinin bitkilerindeki hiddetlenme etkisini neredeyse görünmez kılan hata giderildi
  • SKT Zyra ile R – Boğardikenler yeteneği kullanıldığında yerde parçacık animasyonları görünmüyordu, bu hata giderildi
  • KOD ADI: Ashe’in normal saldırıları ve kritik hasarlı saldırıları rakip birimleri öldürdüğünde doğru görünmüyordu, bu hata giderildi
  • Kış Mucizesi Orianna’nın üsse dönüş animasyonu sırasında poroların gölgeleri görünmüyordu, bu hata giderildi
  • Zombi Brand’in ölüm animasyonu sırasında kamerayı uzaklaştırıp geri getirmek Brand’in mezar taşının ve parçacık animasyonlarının yok olmasına neden oluyordu, bu hata giderildi
  • Kara Buz Anivia ve Karnaval Anivia ile W – Buz Duvarı yeteneğini kullanırken Sıça büyüsünü kullanmak rakip ve dost birimlerin duvarın içinden geçebilmesine izin veriyordu, bu hata giderildi
  • Vahşi Batı Jhin’in R – Son Perde yeteneğinin menzil göstergesi fazla büyüktü, düzeltildi
  • Havuz Partisi Zac oynarken kamerayı uzaklaştırıp geri getirmek Pasif – Hücre Bölünmesi yeteneğinin parçalarını görünmez kılabiliyordu, bu hata giderildi
  • Bölüm Sonu Canavarı Veigar’ın R – Ezeli Patlama yeteneğinin görsel efektleri yanlış görünebiliyordu, bu hata giderildi
  • Süper Galaksi Shyvana’nın hedefte bıraktığı köz işaretçisinin çok erken yok olmasına neden olan hata giderildi
  • Mezar Çiçeği Zyra’nın ölüyken Şampiyon Ustalığı ifadesini kullanmasına engel olan hata giderildi

 

Yakında Gelecek Kostümler

• Ejderha Büyücüsü Zyra

• Ejderkatili Xin Zhao

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!