Heroes of the Storm PTR Yama Notları – 23 Haziran 2015

Merhaba arkadaşlar uzun süre önce duyurduğumuz Eternal Conflict ile ilgili yama Heroes of the Storm PTR sunucularına geldi. Yazımızın devamında yama notlarını ve PTR’a nasıl girebileceğiniz ile ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

AKH5PLM7VULP1432827952735

Treasure Goblinler’i Öldür!

Bu yazımızda Treasure Goblinlerden söz etmiştik, bu yama notunda ise artık oyuna dahil oluyorlar. Hemen bir göz atalım.

  • Oyunculara, Eternal Conflict’in her gününde “Kill a Treasure Goblin!” adlı özel bir görev gelecek.
  • Bu göreve aktif olarak sahipseniz ya da takımınızda sahip biri varsa, Core’unuza yakın bir yerlerde Treasure Goblin spawnlanacak.
  • Kapılar açılmadan, yani süre 0’a ulaşmadan Goblin’i kesmelisiniz, diğer türlü bir portal açıp kaçacak.
  • Eğer bu göreve sahipseniz ve başarıyla tamamlarsanız, oyunun sonunda 100 altın alacaksınız.
  • Treasure Goblinler herhangi bir battlegroundda, herhangi bir match making sisteminde spawn olabilir.
  • 6. seviye olup Daily Questleri açmasanız da bu göreve sahip olacaksınız.
  • Görevi yapmazsanız birikmeyecek, ya da görevi bir kere tamamladıktan sonra kestiğiniz yeni goblinlerden altın kazanamayacaksınız.

Yeni Portreler!

Facebook Portresi

  • Yeni büyük yamaya kadar oyuna giren herkese, Heroes of the Storm Facebook Sayfasının 1 milyon beğeniye ulaşması şerefine Facebook temalı portre verilecek.

Golden Tiger Portresi

  • Heroes of the Storm Starter Pack’ten çıkan Golden Tiger Mount kodunu kullanan herkes, özel Golden Tiger portresine sahip olacak.

Yeni Battleground!

Battlefield of Eternity’i hakkında bir çok şeyi sizi daha önce de paylaşmıştık. Bugünün yama notlarına göre bunların tekrar üzerinden geçiyoruz.

  • Battlefield of Eternity, ortada iki Immortal’ın sonsuza kadar savaştığı, iki koridorlu bir Battleground. Takımlar kendi Immortallarına rakibini yenmesi için yardım etmeli.
  • Eğer rakibi düşürürseniz, Immortal’ınızın canı tekrar dolacak ve çevredeki düşman yapılarına doğru saldırmak için arayışa çıkacaktır.
  • Immortal’ınızın savaş sonunda kalan canı ona kalkan olarak eklenecektir. Kalkan harcanana kadar menzilli saldırı yapacak olan Immortal’ınızın her menzilli saldırısı ve düşmandan aldığı her hasar kalkanını harcayacaktır. Kalkan bittiğinde Immortal’ınız sadece melee hasar verecektir.

Haritanın ayrıca kendine özgü iki Mercenary’si bulunuyor.

  • Fallen Shaman! İki Fallen Hound’u ile sizi bekleyen şaman, eğer Houndları öldürürseniz hızlıca dirileceklerdir, bu galibiyet sadece Houndlardan önce şamanı öldürmeyi akıl edecek kadar bilge kişilerce kazanılabilecek.
  • Khazra! Yarı insan yarı keçi yaratıklar, onların yıkıcı öfkesini kullanmak için kamplarında onları yenmeniz gerekiyor.

Yeni Battlegroundlar, daha sık karşımıza çıkacak. Bazı haritalar kısıtlanarak oyuncuların yeni battleground olan Battlefield of Eternity’e girmesi kolaylaştırılacak.

  • Bugünden itibaren özel oyunlar hariç, battleground havuzu geçici olarak limitlenecek. Mevcut haritaların listesi şu şekilde olacak: Battlefield of Eternity, Sky Temple, Tomb of the Spider Queen, Cursed Hollow.
  • 7 Temmuzda bu değişiklikler düzeltilecek.

Sanatsal Değişiklikler!

Görsel desem daha mantıklıydı diye düşünmüyor değilim ama şu şekilde bazı değişiklikler de bu konuda oldu.

  • Bir çok kahraman ve bineğin mağaza önizlemesindeki kamera açısı ve ışığına ince ayar yapıldı.
  • AOE imleçlerinde de aynı şey uygulandı.
  • Çeşitli battlegroundlarda görsel olarak iyileştirmeye ve optimizasyona gidildi.
  • Garden of Terror’de ışıklandırma görsel kaliteyi arttırmak ve açıklık sağlamak amacıyla değiştirildi.
  • Dragon Knight’ın Savage Charge işaretçisi de aynı şekilde iyileştirildi.

Bazı kahramanlarda ve yeteneklerde de iyileştirmeye gidildi.

  • Brightwing’in oyun içi portresinde animasyon iyileştirilmesi yapıldı.
  • Çeşitli kahraman yetenekleri optimize edildi.
  • Brightwing, Talent Rework’üne uygun şekilde yeni görseller kazandı.
  • March of Sin (Azmodan), Falstrad (Lightning Rod), Rehgar (Earthbind Totem), Tychus (Drakken Laser Drill), Uther (Blessed Champion), Valla (Strafe) yeteneklerinin menzil göstergelerinde iyileştirme yapıldı.

Sesler!

Battlefield of Eternity için yeni bir müzik eklendi. Bunun yanında Sky Temple, Tomb of the Spider Queen, ve Garden of Terror battlegroundlarındaki müziklerde de güncelleme yapıldı.

Kullanıcı Arayüzü!

Çeşitli Kahraman Seviyesi ödüllerinde değişiklikler gerçekleşti. Geriye dönük kayıbınız olmayacak ama kazancınız olacak.

  • Kahraman Seviyesi 9, artık 750 gold kazanıyorsunuz.
  • Kahraman Seviyesi 15, ödül 1500 golddan, 1250’ye düşürüldü.
  • Kahraman Seviyesi 20, ödül 2000 golddan 1500’e düşürüldü.

Oyun içindeki skor penceresinde bulunan Healing sütunu değiştirildi ve ismi Role oldu. Artık bu sütun destek karakterler için yapılan iyileştirmeyi takip ederken, savaşçı karakterler için alınan hasarı takip edecek.

Special Event Quest sekmesi Quest Log’a eklenecek, buradan bu görevler hakkında bilgi alabileceksiniz, ayrıca normal görevler gibi görevi tamamladığınızda oyun sonunda bilgilendirileceksiniz. Bunun yanında artık 6. seviye olmadanda Quest Log butonuna tıklayıp Special Questlerinize bakabileceksiniz.

Takımlar rakip oyuncuların oyundan çıktığı ile ilgili oyun içinde anons alamayacak. Yine de özel oyun modlarında bu değişiklik olmayacak. Takım arkadaşlarınızdan ise her durumda haber alacaksınız.

Dizayn ve Oynanış!

Çeşitli kahramanlar için zorluk göstergesi oynanış kolaylığını yansıtacak şekilde değiştirildi.

Kahramanların altında bulunan çemberler, hitboxlarına yakın olacak şekilde ölçeklendirildi.

Kahramanlara planlanmayan şekilde durdurulamazlık sağlayan yeteneklerde düzeltilme yapıldı. Listeyi aşağıda bulabilirsiniz.

  • Chen – Flying Kick (Q)
  • Falstrad – Barrel Roll (E)
  • Illidian – Dive (Q)
  • Illidian – Sweeping Strike (Unbound talenti ile birlikte) (W)
  • Kerrigan – Ravage (Q)

Bir çok yetenek Stun olması beklenmese de Stun etkisi yaratıyordu. Bu durumdaki yeteneklerin Stun’u, Daze’e çevrildi. Etkileri kısmen aynı olsa da Daze yetenekler, hareket ederken channeling edilebilen yetenekleri artık bozmayacak Örnek vermek gerekirse artık Daze ile Valla’nın Strafe’ini bozamayacaksınız. Aşağıdaki yetenekler artık rakibi Stunlamak yerine Daze edecekler.

  • Brightwing – Emerald Wind (R)
  • Chen – Wandering Keg (R)
  • E.T.C. – Face Melt (W)
  • Falstrad – Mighty Gust (R)
  • Kerrigan – Primal Grasp (E)
  • Raynor – Penetrating Round (Q)
  • Sgt. Hammer – Concussive Blast (W)
  • Tychus – Frag Grenade (W)

Talentler!

Evet geldik yine her büyük yamanın can alıcı noktasına; kiminin yüzünü güldüren, kiminin ocağını söndüren talent değişiklikleri. İyi şanslar!

Yeni Talent! Vampiric Strike

  • Vampiric Assault’un değiştirilmiş hali, otomatik ataklar ana hedefe vurulan hasarın %25’i kadar iyileştirme yapıyor. Vampiric Assault değişmeden oyunda ayrıca bulunuyor.

Blood for Blood

  • Artık yavaşlatmıyor.
  • Hasar %15 maksimum candan, %10’a düşürüldü.
  • İyileştirme miktarı %100’den, %200’e çıkarıldı.

Conjurer’s Pursuit

  • Başta verilen +0.5 mana yenilenmesi kaldırıldı.
  • Artık her globe başına +0.1 mana yenilenmesi kazanıyorsunuz.

Envenom

  • Hasarı değişmedi fakat süresi 5 saniyeden, 10 saniyeye uzatıldı.

Promote

  • Minyonlar %300 can ve %100 hasar kazanmak yerine, kahraman olmayan kaynaklardan %75 azaltılmış hasar alacak ve kahraman olmayan kaynaklara %100 bonus hasar verecekler.

Protective Shield

  • Artık hedefin maksimum canının %15’i kadar kalkan veriyor.

Regeneration Master

  • Başta verdiği +4.0 can yenilenmesi kaldırıldı.
  • Artık globe başına +1.5 can yenilenmesi sağlayacak.

Spell Shield

  • Süresi 2 saniyeden 3 saniyeye çıkarıldı.

Kahramanlar!

Burası da bayağı kalabalık. Kendinize dikkat edin, kaybolmamaya çalışın.

Assassin

NG985DA0UWLQ1417483334267

Metamorphosis (R)

  • Yarıçapı %25 küçültüldü.
  • Hasarı 200(+10)’dan, 20(+40)’a düşürüldü. Bu yazıyı okumanızı öneriyorlar.

LTMUKLG8D4FC1417483334394

Sprint (Talent) kaldırıldı.
Water Elemental (R)

  • Artık öldükten sonra da tekrar hedeflenebiliyor.

2J7BGIC3KXS41417483334398

Ultralisk (R)

  • Artık öldükten sonra da tekrar hedeflenebiliyor.

1P2JN07X4Q121417483335002

Holo Decoy (E)

  • Nova’nın müttefikleri Holo Decoyların can barlarını, minyon barları gibi görecek.

L1FZEBIMXPLI1417483335075

Raynor’s Raiders (R)

  • Artık öldükten sonra da tekrar hedeflenebiliyor.

C0A9M41RWSJQ1417483335476

Otomatik atak menzili diğer menzilli kahramanlarla eşleşecek şekilde düzeltildi.
Frag Grenade (W)

  • Melting Point (Talent), hasar 120(+50)’den, 200(+30)’a değiştirildi.

Drakken Laser Drill (R)

  • Artık öldükten sonra da tekrar hedeflenebiliyor.

3NXNLQWMI4YQ1417483335830

Vampiric Strike (Talent) 4. seviyeye eklendi.
Vampiric Assault çıkarıldı.

Specialist

2J7BGIC3KXS41417483334398

Symbiote (Q)

  • Carepace (E), Networked Carapace (Talent) artık Symbiote’un hedefine bakmadan yakındaki tüm minyon ve mercenaryleri kalkanlıyor.

MPC0MT16C6I91417483333902

General of Hell (Trait)

  • Bound Minion (Talent), promotedaki değişikliker buraya da yansıdı.

ALZFYULQAD0J1417483334906

Living the Dream (Talent)

  • Başlangıçtaki Power bonus %10’dan %5’e düşürüldü.

Slime (Q)

  • Hasar 55(+6)’dan, 56(+6.2)’ye çıkarıldı.

Putterfish (W)

  • Hasar 130(+35)’ten 134(+36)’ya çıkarıldı.

O8ZNMK9MAPYM1417483334973

Corpse Spiders (Q)

  • Leaping Spiders (Talent) üzerinde Corpse Spiderların daha iyi zıplamasına ve hedeflerine daha sıkı yapışmalarına yönelik geliştirmeler yapıldı.

JE4LEZAXC5VM1430419017464

Black Arrow (Trait)

  • Unstable Poison (Talent), oyuncular artık aynı anda vuran birden çok Unstable Affliction’dan hasar almayacak.

Possession (R)

  • Possession üzerinde tekrar çalışıldı.
  • Artık 12 saniyede yeniden yüklenen, 7 adet yükü var.
  • Minyonları convert etmek 1, katapultları convert etmek 5 yük alıyor.
  • Artık convert edilmiş minyonlar bonus can almıyorlar.
  • Dark Lady’s Call (Talent) üzerinde de çalışıldı. Maksimum yük sayısını 3 arttırıp, yeniden yüklenme süresini 4 azaltıyor. Düşman mercenaryleri convert etmenin bedeli 5 yük.

Wailing Arrow (R)

  • Hasar 200(+20)’den 140(+18)’e düşürüldü.

XTXII3XK20WS1417483334636

The Lost Vikings ciddi talent değişiklikleri aldı.
Olaf’ın savaş dışı yenilenmesi tik başına %5’e düşürüldü.
Erik’in hareket hızı %5 kadar düşürüldü.
Fast Restart (Trait) kaldırıldı.
Yeni Trait! Viking Hoard

  • Globe toplamak, Vikinglerin can yenilenmesini kalıcı olarak 0.5 arttırır.

Go Go Go! (Z)

  • Hareket hızı bonusu %40’dan, %30’a düşürüldü.

Longboat Raid (R)

  • 12 saniyeden 15 saniyeye çıkarıldı.
  • Hasar saniyede 30(+14)’ten 25(+11)’e düşürüldü.
  • Mortal (Q), yakın yerlere atıldığında artık aniden patlamayacak.

Talentler

Level 1

  • Viking Hoard kaldırıldı ve trait olarak eklendi.
  • Spy Games için gereken süre 5 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü.
  • Yeni Talent, Explosive Attacks! Baleog’un otomatik saldırıları kahraman olmayan ünitelere %100 sıçrar.
  • Yeni Talent, Viking Bribery (E), artık vikingler çevrelerinde ölen minyonlardan Viking Bribery toplayabilirler. 100’e kadar toplanabilir ve 40 tanesi ile 1 mercenary alınabilir. Her viking Viking Bribery toplayabilir fakat ölen her minyon 1 adet yük verir.

Level 4

  • Hardheaded Redhead kaldırıldı.
  • Pain Don’t Hurt, artık kahramanlara verilen hasarlarda iyileştirme iki katına çıktı.
  • It’ a Sabotage! Erik’in otomatik saldırıları ayrıca yapılara 100(+10) hasar veriyor. Fakat bu etki birikmiyor.
  • Spin to Win (Q) 4. seviyeden, 7. seviyeye taşındı.  Bekleme süresi 12 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü. Hasarı 50(+10)’dan 42(+9)’a düşürüldü.

Level 7

  • Erik the Swift 7. seviyeden, 4. seviyeye taşındı. Artık Erik’in temel hareket hızını %10 arttırıyor.
  • Jump (W) 7. seviyeden, 13. seviyeye taşındı.

Level 13

  • Speedrun! kaldırıldı.
  • Impatience is a Virtue 13. seviyeden, 16. seviyeye taşındı.
  • Yeni Talent! Nordic Attack Squad (W), her otomatik atağın hedefin canının %1ini vurması için aktif edin. 5 saniye sürer, 30 saniye bekleme süresi.

Level 16

  • Executioner 16. seviyeye eklendi.
  • 64 KB Marathon, artık vikingler durdurulamaz olmak yerine slowları ve rootları siliyor. Hareket hızı kaybolma yüzdesi %10’dan %5e düşürüldü.
  • Nurse Force (Q) 16. seviyeden, 7. seviyeye taşındı. Kısayol’u E’den Q’ya alındı. Süresi 7 saniyeden 4 saniyeye düşürüldü. Bekleme süresi 60 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü. Kalkan 100(+20)’den 40(+10)’a düşürüldü.

Level 20

  • The Sequel, vikinglerin doğma süresini %50 azaltır.

XJJMXTLU20DP1417483335816

Infest (Talent)

  • %400 hasar artık sadece kahraman olmayan ünitelere karşı aktif oluyor.

Support

PI2CATL8H1IZ1417483333975

Brightwing için de ciddi değişimler mevcut.
Scouting Drone (Talent) kaldırıldı.
Envenom (Talent) kaldırıldı.
Promote (Talent) kaldırıldı.
Protective Shield (Talent) kaldırıldı.
Calldown: MULE (Talent) kaldırıldı.
Sprint (Talent) kaldırıldı.

Soothing Mist (Trait)

  • Regenerative Rains (Talent) kaldırıldı.
  • Gust of Healing (Talent) kaldırıldı.
  • Yeni Talent! Unfurling Spray (Level 1), Soothing Mist’in alanını %33 arttırır.
  • Yeni Talent! Mistified (Level 7), her basit yetenek kullanımı Soothing Mist’in bekleme süresini 1 saniye azaltır.
  • Yeni Talent! Revitalizing Mist (Level 20), Soothing Mist’ten gelen iyileştirme, yine kendisinden gelecek ileriki iyileştirmeleri %25 arttırır, 6 saniye sürer. 3 kereye kadar birikebilir.

Phase Shift (Z)

  • Phase Shield (Talent) 13. seviyeden, 7. seviyeye taşındı. Kalkan süresi 3 saniyeden 20 saniyeye arttırıldı.
  • Yeni Talent! Hyper Shift (Level 1), Soothing Mist ile bir kahramanı iyileştirmek, Phase Shift’in bekleme süresini 2 saniye azaltır.
  • Yeni Talent! Peekaboo! (Level 4), bir müttefiğin üzerinde Phase Shift kullanmak görüş sağlar ve görünmez üniteleri gösterir.

Arcane Flare (Q)

  • Menzil 9’dan 8’e düşürüldü.
  • İç alan hasarı 70(+16.5)’tan, 80(+11)’e değişti.
  • Dış alan hasarı 35(10.75)’ten, 40(+8)’e değişti.
  • Arcane Precision (Talent) iç hasar bonusu %33’ten %50’ye çıkartıldı.
  • Sticky Flare (Talent) yavaşlatma miktarı %30’dan, %40’a çıkarıldı.
  • Yeni Talent! Arcane Barrage (Level 4), menzili %50 arttırır.
  • Yeni Talent! Dream Shot (Level 7), dış alanın vurduğu her rakip kahraman için 1, iç alanın vurduğu her rakip kahraman için 3 saniye bekleme süresini düşürür.

Polymorph (W)

  • Süresi 2 saniyeden 1.5 saniyeye düşürüldü.
  • Hasarı kaldırıldı.
  • Artık %20 yavaşlatıyor.
  • Sticky Powder (Talent) kaldırıldı.
  • Yeni Talent! Unstable Anomaly (Level 4), Polymorph bittiğinde rakibe ve çevresine 60(+10) hasar verir.
  • Yeni Talent! Greater Polymorph (Level 16), Polymorph’un süresini 1 saniye uzatır.

Pixie Dust (E)

  • Anti-Magic Powder (Talent) kaldırıldı.
  • Shield Dust (Talent) tekrar dizayn edildi. 1. seviyeden, 13. seviyeye taşındı. Gelen yetenek hasarını %50 azaltıyor.
  • Yeni Talent! Manic Pixie (Level 4), Soothing Mist, üzerinde Pixie Dust olan bir müttefiği iyileştirirse 4 saniye içinde fazladan 30(+10) can iyileştirir.
  • Yeni Talent! Pixie Boost (Level 13), Pixie artık 1.5 saniyede %20’ye kadar azalan %50 bonus hareket hızı sağlar.
  • Yeni Talent! Bouncy Dust (Level 16), Pixie Dust dost ünitelere sıçrar.

Blink Heal (R)

  • Ysera’s Blessing (Talent) kaldırıldı.
  • Yeni Talent! Double Wyrmhole (Level 20), Blink Heal başka bir ünite üzerinde yük harcamadan 2 sainye içinde ikinci bir kez kullanılabilir.

AVO3T8MOM0SM1417483334438

Kung Fu Hustle (Talent)

  • Bekleme süresi azaltma %200’den, %150’ye düşürüldü.

Blinding Wind (E)

  • Etkilenmiş hedefler artık tüm otomatik saldırılarını etki süresi boyunca kaçırıyorlar.
  • Süresi 4 saniyeden, 2 saniyeye düşürüldü.
  • Lingering Blind (Talent), süresini %50 uzatıyor.

1JZXW9JSV6ZW1417483334684

Malfurion için de ciddi değişiklikler mevcut.
Conjurers Pursuit (Talent) kaldırıldı.
Protective Shield (Talent) kaldırıldı.
Healing Ward (Talent) kaldırıldı.
Battle Momentum (Talent) kaldırıldı.
Cleanse (Talent), 7. seviyeye eklendi.
Elune’s Grace (Talent) 7. seviyeden, 4. seviyeye taşındı. Artık tüm basit yeteneklerin menzilini %30 arttırıyor.

Innervate (D)

  • Mana yenilenme süresi 10 saniyeden 5 saniyeye düşürüldü.
  • Artık hedefin %15 maksimum manasını dolduruyor.
  • Shan’do’s Clarity (Talent) 4. seviyeden, 1. seviyeye taşındı. Hedefin mana yenilenme oranını arttırmıyor.
  • Versatile (Talent) yenilendi. Atak hızını artık arttırmıyor, Innervate’in mana yenilenmesini %25’e çıkarıyor.

Regrowth (Q)

  • Manası 75’ten 60’a düşürüldü.
  • İyileştirme %5 arttırıldı.
  • Harmony (Talent) tekrar dizayn edildi. Moonfire bir hedefe vurursa Regrowth’un manası 10 düşüyor, bu efekt birikebiliyor ama Regrowth’un mana bedelini 0’dan aşağı düşüremiyor.
  • Life Seed (Talent), pasif iyileşmenin bekleme süresi 15 saniyeden, 20 saniyeye çıkarıldı.
  • Yeni Talent! Rampant Growth (Level 4), Regrowth’un başlangıçtaki iyileştirme miktarını %20 arttırır.

Moonfire (W)

  • Moonburn (Talent), kahraman olmayan ünitelere verilen bonus hasar %30’dan %100’e çıkarıldı. Artık yapıları etkilemiyor.
  • Full Moonfire (Talent), AOE bonus %50’den %60’a çıkarıldı.
  • Hindering Moonfire (Talent), yavaşlatma miktarı %20’den %25’e arttırıldı.
  • Lunar Shower (Talent), bonus hasar birikme başına %10’dan %15’e çıkarıldı.

Entangling Roots (E)

  • Bekleme süresi 12 saniyeden, 10 saniyeye düşürüldü.
  • Mana bedeli 75’ten 65’e düşürüldü.

HM0ECRA7F3U91417483335126

Rehgar’da da durum bildiğiniz gibi.
Battle Momentum (Talent) kaldırıldı.
Focused Attacks (Talent) kaldırıldı.
Searing Attacks (Talent) kaldırıldı.
Berserk (Talent) kaldırıldı.
Cleanse (Talent), 7. seviyeye eklendi.
Farsight (Talent), 4. seviyeden 7. seviyeye taşındı.
Yeni Talent! Forward Momentum (Level 7), otomatik ataklar, basit yeteneklerin bekleme süresini 1 saniye azaltır.

Ghost Wolf (Trait)

  • Feral Heart (Talent), bonus yenilenmeler %100’den %75’e düşürüldü.
  • Shadow Wolf (Talent) 7. seviyeden, 4. seviyeye taşındı. Görünmezlik süresi 2 saniyeden, 4 saniyeye çıkarıldı.

Chain Heal (Q)

  • Yeni Talent! Tidal Waves (Level 16), eğer 3 müttefik iyileştirilirse bekleme süresini 3 azaltır. Ayrıca tam canlı müttefiklere de sekebilir ama öncelikli olarak hasarlı müttefikleri arayacak.

Lightning Shield (W)

  • Empowering Charge (Talent), otomatik atakların hasar bonusu %25’ten %30’a arttırıldı.
  • Reactive Spark (Talent) 4. seviyeden, 13. seviyeye taşındı. artık Lightnig Shield’ın bekleme süresini de 3 saniye azaltıyor.
  • Earth Shield (Talent), kalkan 100(+21)’den, 75(+18)’e düşürüldü.
  • Stormcaller (Talent) 13. seviyeden, 4. seviyeye taşındı. Artık Lightning Shield’ın bekleme süresini düşürmüyor, süresini 2 saniye arttırıyor. Mana bedeli azaltması %50’den %40’a düşürüldü.

Earthbind  Totem (E)

  • Artık yavaşlatma daha hızlı uygulanıyor ya da kayboluyor.
  • Lightning Totem (Talent) kaldırıldı.
  • Colossal Totem (Talent), artık Earthnind Totem’in canını arttırmıyor, mesafesini %50 arttırıyor.
  • Earthgrasp Totem (Talent), artık menzili %50 arttırmıyor.

Ancestral Healing (R)

  • Bekleme süresi 60 saniyeden, 70 saniyeye yükseltildi.

L326XNRFITE41417483335724

Tyrande’nin talentlerinin sıralaması tekrar düzenlendi.

Warrior

V0TGBEY50T4F1417483333676

Scarab Host (Trait)

  • Böceklerin hareket hızı yaklaşık %16 azaltıldı.
  • Böceklerin hasarı 8(+2)’den, 7(+1.8)’e düşürüldü.

Locust Swarm (R)

  • Hasarı 20(+8)’den, 16(+6.4)’e düşürüldü.

7ZK2EBJRP1ZG1434674893747

Shield Glare (E)

  • Etkilenmiş hedefler artık tüm otomatik saldırılarını etki süresi boyunca kaçırıyorlar.
  • Etki süresi 4 saniyeden 1.5 saniyeye düşürüldü.

ZEOLHHWJ9DIF1417483335223

Slam (W)

  • Mana bedeli 55’ten, 45’e düşürüldü.

Devour (E)

  • Mana bedeli 75’ten, 65’e düşürüldü.
  • Bekleme süresi 30 saniyeden 24 saniyeye düşürüldü.

MUSK7R1KG1O11417483335506

Vampiric Assault (Talent) kaldırıldı.
Vampiric Strike (Talent) 4. seviyeye eklendi.

Judgment (R)

  • Kahraman olmayan hedefler üzerinde uygulanamaz.

BİTTİ!

Arkadaşlar bu noktada dengelemeler son buluyor. Bir yığın da bugfix var, okumak isteyen arkadaşlar buradan okuyabilir.

PTR Hakkında Bilinmesi Gerekenler!

Gelelim PTR ile ilgili sorulara, hızlıca yanıtlamaya çalışacağım.

Oyun içinde satın aldığınız şeyler, PTR sunucusunda da kullanılabilir olacak. Buna kahramanlarınız, binekleriniz ve kostümleriniz dahil. Fakat oyundaki ilerlemeleriniz, kahraman ve oyuncu seviyesi gibi PTR’a transfer olmayacak.

Butcher henüz PTR’da bulunmuyor.

PTR’a nasıl ulaşırım? Çok basit oyuna girerken sunucu seçiminde PTR’ı seçmeniz yeterli olacak.

Yükleme bittikten sonra, Play’e basıp oynayabilirsiniz.

Not: PTR’a girebilimek için bilgisayarınızda Heroes of the Storm’un bulunması gerekiyor ve en az bir kere oynamış olmalısınız. Eğer yine de giremiyorsanız, Heroes of the Storm’a girip çıkıp tekrar PTR’a girmeyi denemeniz öneriliyor.

PTR’da oynarken herhangi bir bugla karşılaşırsanız buradan bildirmeyi unutmayın!

Şimdiden herkese iyi oyunlar! İyi eğlenceler!

 

Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

Baran Dişpençe

Nintendo düşkünü, lore manyağı, indie oyuncusu.