League of Legends 5.12 Yama Notları

Brand Görsel Efekt Güncellemesi

Ww BarndR bluebrandW bluebaranr zombiebrand

Corki Görsel Efekt Güncellemesi

corkiAA qq corkiW R1 (1) r22 dw1 sw2

Nautilus Görsel Efekt Güncellemesi

nautilus nattt astr1 ast2

Renk Paketleri

Caitlyn İsyancı

Caitlyn

Darius Zırhlı

Darius

Morgana Lanetli

Morgana

Zac Şekerleme

Zac

Roket Kız Tristana Punk

RocketGirlTristana

Kelle Avcısı Master Yi Keskin

HeadhunterMasterYi

Şampiyon Dengelemeleri

Ashe

Q – Pürdikkat

  • Yapılan her Yaylım Ateşi ve Büyülü Kristal Ok saldırısı artık yalnızca birer yük veriyor.

Braum

Q – Buz Yanığı

  • Hasar: 60/105/150/195/240 ⇒ 70/115/160/205/250
  • 55/60/65/70/75 mana ⇒ 45/50/55/60/65 mana

Ekko

  • Mana büyüme oranı: 40 mana ⇒ 50 mana
  • Taban saldırı hızı: 0,644 ⇒ 0,625
  • Saldırı hızı büyüme oranı: %3 ⇒ %3,3

Pasif – Z-Kapsülü Rezonansı

  • Yeteneğin Taban Hasarı: 15 + 12 seviye başına ⇒ 10 + 10 seviye başına

Q – Kurmalı Kapan

  • Başlangıç isabet oranı: 0,2 yetenek gücü ⇒ 0,1 yetenek gücü

R – Kronokırılma

  • Bedelsiz ⇒ 100 mana
  • Hasar Yarı Çapı: 400 ⇒ 375

Elise

W – Eklembacaklı İstilası

  • Elise, Örümcek Yavrusu normal saldırılarında artık isabet halinde iyileştirme etkisi göstermiyor.

E – Örümcek İnişi

  • İniş yaptıktan sonra 5 saniyeliğine Elise’in Örümcek Hali saldırılarının ilave hasar ve iyileştirme etkilerini %40/55/70/85/100 arttırır.

R – Örümcek Hali

  • Örümcek Hali’nde yaptığı her bir normal saldırı Elise’i 4/6/8/10 (+0,1 yetenek gücü) iyileştirir.

Galio

R – Durand Putu

  • Yeteneğin taban hasarı: 220/330/440 ⇒ 200/300/400
  • Hasar artışı: İsabet başına %5 ⇒ İsabet başına %10
  • Azami hasar üst limiti: %40 ⇒ %80
  • Azami hasar potansiyeli: 308/462/616 (+0,84 yetenek gücü) ⇒360/540/720 (+1,0 yetenek gücü)

Gragas

  • Taban can yenilenmesi: 8,675 ⇒ 5,5
  • Can yenilenmesi büyüme oranı: 0,85 ⇒ 0,5

Q – Fıçı Yuvarla

  • Yavaşlatma süresi: 2 saniye ⇒ 1,3 saniye
  • Fıçı Yuvarla’nın yavaşlatma süresi, artık fıçı 2 saniye içinde mayalandıkça %150’ye kadar artıyor.

Jarvan IV

E – Demacia Sancağı

  • Bekleme süresi: Tüm kademelerde 13 saniye ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 saniye
  • Demacia Sancağı artık orman canavarlarının yolları karıştırmasına neden olmuyor.

Jax

R – Büyük Ustanın Kudreti

  • İlave zırh ve büyü direnci: 20/35/50 ⇒ 30/50/70

Lux

W – Prizmatik Bariyer

  • Lux yeteneği kullandığı anda kalkan etkisi başlar.

E – Işık Patlaması

  • Yavaşlatma alanı yarıçapı: 300 ⇒ 350
  • Havadayken tekrar kullanılarak durduğu yerde patlatılabiliyor artık.
  • Yetenek patlamaya hazır hale geldiğinde ışıklı, şekilli bir görsel bildirim yapıyor artık.

Malphite

W – Gaddar Darbe

  • Yeteneğin hasarı: 25/40/55/70/85 (+0,15 yetenek gücü) ⇒ 15/30/45/60/75 (+0,1 yetenek gücü) + (0,1 toplam zırh)
  • Etki alanı: 200 ⇒ 225
  • Gaddar Darbe’nin Savaş Sisi içinde görülebilmesine neden olan bir hata giderildi.

Ryze

  • Ryze’ın hedefli büyüleri (W – Rün Hapsi, E – Büyü Akışı) bundan böyle kullanıldığı anda etkin olan Hareket veya Saldırı komutlarını iptal etmeyecek

Pasif – Büyü Ustalığı

  • Pasif süresi: 6 saniye ⇒ 2,5 saniye
  • Pasif yük süresi: 12 saniye ⇒ 10 saniye
  • Büyü bekleme süresi etkisi: 0,25 saniye ⇒ kaldırıldı

Q – Aşırı Yük

  • Büyü Ustalığı’nın aşırı yüklenme etki süresini 3/3,5/4/4,5/5 saniye arttırır.
  • Taban hasar: 65/95/125/155/185 ⇒ 60/95/130/165/200
  • 30/35/40/45/50 mana ⇒ Tüm kademelerde 40 mana
  • Atış genişliği: 50 ⇒ 55

W – Rün Hapsi

  • Yere sabitleme süresi: 0,75/1/1,25/1,5/1,75 saniye ⇒ 1,0/1,1/1,2/1,3/1,4 saniye
  • Taban hasar: 65/95/125/155/185 ⇒ 80/100/120/140/160 hasar

Trundle

R – Dize Getir

  • Can çalma: %20/24/28 ⇒ %20/27,5/35

Tryndamere

  • Tryndamere’in kritik vuruş saldırı aralığı %16 arttı. (böylece normal saldırı animasyon aralığı ile aynı oldu)

Zilean

W – Başa Sar

  • Zilean’ın Q-W-Q kombosunun arzu edilenden daha yavaş çalışmasına neden olan bir hata giderildi.

Eşya Dengelemeleri

Efsun – Rünbıçak

  • Tarif: 2. Aşama Orman Eşyası + Pırıltı + 200 altın (toplam 2250 altın)
  • Yetenek gücü: 40
  • Bekleme süresinde azalma: %10
  • Mana: 200
  • (ÖZEL PASİF) Büyülükılıç – Bir yetenek kullandıktan sonraki ilk normal saldırı büyü hasarına dönüşür ve isabet halinde Taban Saldırı Gücü değerinin %75’ini (+0,3 yetenek gücü) hedefin etrafında alan etkili ilave hasar olarak verir ve eksik Mana miktarının %8’ini yeniler.

Efsun – Yanardöver

  • Yanardöver artık hasar haresini yalnızca şampiyonunuz kasten çatışmaya girdiğinde (veya saldırıya uğradığında) devreye sokuyor.

Savunma Kabiliyetleri

Tahakküm

  • Rün Kutsaması ile yer değiştirdi (Artık 5. Aşamada)
  • Hasar indirgeme: %3 ⇒ %2

Rün Kutsaması

  • Oyundan kaldırıldı.

Sebatkâr

  • Tahakküm ile yer değiştirdi. (Artık 3. Aşamada)
  • Sıvışma: %15 ⇒ %10

Efsanevi Muhafız

  • Sebatkâr ile yer değiştirdi. (Artık Son Aşamada)
  • Puan gereksinimi: 3 kabiliyet puanı ⇒ 1 kabiliyet puanı
  • Yakındaki her rakip şampiyon için 1/2/3/4 zırh ve 0,5/1/1,5/2 büyü direnci verir ⇒ Yakındaki her rakip şampiyon için 3 zırh ve 3 büyü direnci verir.

Efsunlu Zırh

  • Efsanevi Muhafız ile yer değiştirdi. (Artık 5. Aşamada)
  • Puan gereksinimi: 2 kabiliyet puanı ⇒ 4 kabiliyet puanı
  • İlave zırh ve büyü direnci değerlerini %2,5/5 arttırır ⇒ İlave zırh ve büyü direnci değerlerini %2,5/5/7,5/10 arttırır.

Atiklik

  • Efsunlu Zırh ile yer değiştirdi. (Artık 1. Aşamada)
  • Puan gereksinimi: 1 kabiliyet puanı ⇒ 2 kabiliyet puanı
  • %10 yavaşlatma direnci ⇒ %7,5/15 yavaşlatma direnci

(YENİ) Değişken Zırh

  • Atiklik’ten boşalan yerde ikamet ediyor. (4. Aşama)
  • Puan gereksinimi: 1 kabiliyet puanı
  • İlave zırh değeri, ilave büyü direnci değerinden fazlaysa; ilave zırh değerinin %4’ünü büyü direnci olarak verir YA DA ilave büyü direnci değeri, ilave zırh değerinden fazlaysa; ilave büyü direnci değerinin %4’ünü zırh değeri olarak verir.

Sihirdar Vadisi Dengelemeleri

Üs Kuleleri

  • Kulelerin hasarı artık ne hedeflerini yavaşlatıyor me de hedefin verdiği hasarı azaltıyor.

Giderilen Hatalar

  • Kaynaktan üst/alt koridorlara Mini Harita üzerinden verilen hareket komutuyla gitmeye çalışan şampiyonlar artık duvarlara takılıp kalmıyor.
  • Sıra iptal edildikten sonra oyuncuların sohbette kendi yazdıklarını görememeye başlamasına neden olan bir hata giderildi.
  • Vel’Koz’un W – Hiçlik’e Açılan Yarık yeteneği artık patlama anında hedef alınabilir bir birim çıkmasına neden olmuyor.
  • Üçlü Kuvvet ve Entropi bir birim katledildiğinde artık olması gerektiği şekilde ilave hareket hızı kazandırıyor.
  • Diana’nın Pasif – Gümüşay Bıçağı yeteneğinin kulelere eksik miktarda hasar vermesine neden olan bir hata giderildi.
  • Kızgın Buhurdanlık’ın pasifi artık şampiyon kopyalarına da etki ediyor.
  • Baron Nashor’un zavallı Yampiri Yengeç’i öldürmesi engellendi.
  • İkiz Gölge, eşya dükkânında “pembe” diye arama yapıldığında artık bütün haritalarda çıkıyor.
  • Mafya Jinx’in gramofonu, dans animasyonunda tekrardan müzik çalıyor.
  • Leona’nın otomatik saldırı parçacık efekti güneşe tapınmayan muhtelif şampiyonlardan kaldırıldı.
Bu yazıyı arkadaşlarınla paylaş!
Yazar

GameXNow

GameX Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı'nın resmi oyun haber sitesi!